تعطیلات تمام شد

01.jpg
02.jpg
چند صد سال است که بشر افتاده در قعر زمان ، خود را و زمانه اش را زمان آخرین می نامد و هر از گاهی به نشانی از نشان هائی که از کتابهای مقدسش در باره دوران آخر آمده بر ادعای خود صحه می گذارد که آری دوران ما آخر الزمان است.
بشر گرفتار در بلایای آخر الزمان ،سالهاست که ظهور منجی ای را امید می کشد که اتفاق اهل نظر و کتابهای مقدس و بشارتهای آسمانی نوید آمدنش را سالهای سال است که داده اند.
آدمی با همه وسعت دایره علمی و یافته های مادی اش هنوز که هنوز است نتوانسته روح خویش را از چاه زمان و مکان برهاند و بر وسعت دانسته های ماورائی اش بیافزاید. از اینروست که شیفته اخبار غیبی و ماورائیست.
القصه؛ بشر پایانی و ایستگاه آخر تمدن بشری ، هر آن آبستن وقوع اتفاقات شگرف و بی سابقه است که این شاید نوعی از آمادگی باشد که می باید در روح آدمی ایجاد شود و انسان را برای آن اتفاق بزرگ آماده سازد.
وقوع حوادث بی سابقه در چند سال اخیر و شوکهای عظیمی که بواسطه وقایع شگرف آخرالزمان بر روح خسته و روزمره آدمی وارد می شود ، شاید قرینه ای باشد بر اینکه ان اتفاق قریب نزدیکتر شده.
اردوی شیطانی غرب نیز این حقیقت را لمس می کند که پایان تمدن پوشالی اش نزدیک است و شاید آماده تر از ما برای مقابله با واقعه عظیم تدارک دیده است. یازدهم سپتامبر و حواشی جنجالی و البته مرمزش شاید تلنگری بود از طرف اردوی غرب که بمدد رسانه و دشمنان کوکی خودساخته ، آغازگر نبرد آخرین بشریت باشد و بهانه ای برای حمله پیش دستانه یا بقول خودشان بازدارنده.
آنچه در یازدهم سپتامبر و حوداث بعد از آن بخوبی رخ نمایاند ، گویای این نکته بود که هیمنه استکبار بر خلاف تصویری که ابر رسانه های صهیونیستی از آن درشت کرده اند ، میان تهی و پوشالی تر از آنست که بتواند در مقابل سیل عظیم بیداری اسلامی ، قد علم کند.
هر آنچه که در این سالها از غول پوشالی غرب دیده ایم ، ترسی است که خود را در دست اندازی و عربده کشی نمایانده است.
کاترینا ؛ گواه روشنی بود از ضعف عمیق ساختارهای مدیریتی و اجتماعی آنهائی که توهم رهبری جهان را در سر دارند.
بقول میکل مور : آقای بوش تعطیلات تمام شد
الیس الصبح بقریب؟

دیدگاه‌ها

  1. nasim

    سلام دوست گرامی من ! مطلب جالب و مفیدی بود در مورد آخرالزمان . دقیقاً این جنجالها و کش مکشها و افسونگریها دلیل است بر تلاش واهی قدرتمدارانی که هر روز نزدیک تر صدای مرکبار سقوطشان را میشوند . آری به راستی اخرالزمان نزدیک است نزدکی تر از آنچه که آنان می پندارند و چه احمقانه حوادث نقل شده در کتب آسمانی و نیز ناقلان روشن ضمیر را با دست خود عملی میکنند گویی تقدیر چنین رقم خورده است . …. دلشاد باشید و پاینده

  2. حاج حميد

    با سلام وعرض ادب و احترام خدمت شما دوست معزز و بزرگوار . ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاصه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) ، باستحضارتان میرسانم بمناسبت این روز خجسته و بمنظور نشر و گسترش و آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ مهدویت مسابقه ای فرهنگی تحت عنوان انتظار سبز در وبلاگ خود برگزار نموده ام لذا خدمت رسیدم تا بدینوسیله از جنابعالی جهت شرکت در این مسابقه دعوت بعمل آورم. ضمنا از جنابعالی خواهشمندم جهت آگاهی دیگر دوستان و شرکت آنها در این مسابقه . در صورت امکان لینک و آدرس این مسابقه را در وبلاگ خود قرار دهید. پیشاپیش از لطف و بذل عنایت شما صمیمانه تشکر می کنم. به امید دیدار و شرکت شما در این مسابقه فرهنگی./// اللهم عجل الولیک الفرج ///

  3. hajhamid

    با سلام وعرض ادب و احترام خدمت شما دوست معزز و بزرگوار . ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاصه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) ، باستحضارتان میرسانم بمناسبت این یوم فرخنده و بمنظور نشر و گسترش و آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ مهدویت مسابقه ای فرهنگی تحت عنوان انتظار سبز در وبلاگ خود برگزار نموده ام لذا خدمت رسیدم تا بدینوسیله از جنابعالی جهت شرکت در این مسابقه دعوت بعمل آورم. ضمنا از جنابعالی خواهشمندم جهت آگاهی دیگر دوستان و شرکت آنها در این مسابقه . در صورت امکان لینک و آدرس این مسابقه را در وبلاگ خود قرار دهید. پیشاپیش از لطف و بذل عنایت شما صمیمانه تشکر می کنم. به امید دیدار و شرکت شما در این مسابقه فرهنگی. *اللهم عجل الولیک الفرج*

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.