آقای رئیس جمهور اجازه! دوستت‌ داریم

sobh101.jpg
اینو دیشب تو خبرگزاری فارس دیدم. خیلی حذ کردم از خوندنش… اینم زکاتش که نشرش باشه:
وقتی رئیس جمهوری در حالی که هنوز روزه خود را باز نکرده بود به میان کودکان بی‌سرپرست رفت تا با آنان گفتگو کند، دخترکی کوچک که به نظر می رسید سالهای اول مقطع ابتدایی را طی می‌کند خود را به رئیس جمهور رساند و در حالی که با شیرینی خاصی گفت: آقای رئیس جمهور اجازه! من فرزند شهیدم و در ادامه گفت، آقای رئیس جمهور شما را دوست داریم.
نوجوان دیگری با شیرین‌زبانی خود مدتها بود با رئیس جمهور صحبت می‌کرد و از مشکلات مربیان و مسئولان خود در سازمان بهزیستی کشور با رئیس جمهوری درد دل می‌کرد ناگهان مثل اینکه مساله‌ای مهم تازه به یادش آمده باشد گفت: آقای احمدی‌نژاد از انرژی هسته‌ای چه خبر؟
و رئیس جمهوری از وی پرسید از انرژی هسته‌ای چه می‌دانی و او در پاسخ گفت، می‌دانم که چیز خوبی است و می‌تواند صنعت کشور ما را توسعه بیشتری دهد و چون یک مسلمانم و در کشوری مسلمان زندگی می‌کنم فکر نمی‌کنم که بنای استفاده نادرست از آن را داشته باشیم، ما نفت و گاز داریم ولی مانند همه کشورهای دنیا باید به فکر انرژی هسته‌ای هم باشیم.
دخترک دیگری که از امضا شدن نامه خود توسط رئیس جمهور خوشحال بود به وی گفت: آقای رئیس جمهور شما اصلاً این همه نامه را می‌خوانید؟
احمدی‌نژاد به وی گفت: باور کن من تمام نامه‌ها را می‌خوانم و به مشکلات مردم توجه می‌کنم.
رئیس جمهور از وی پرسید نام تو چیست؟، دخترک گفت، مطهره و رئیس جمهور در پاسخ گفت: چه اسم زیبایی، همه کودکان ایران مانند تو پاک و مطهرند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا برای آینده شما بیش از پیش تلاش کنیم.
بخوندنش می ارزه… شاید تلنگری باشه که یادمون بندازه الگوی حکومت اسلامی مون وقتی از دنیا رفت رد کیسه غذائی که هر شب آذوقه ایتام و مساکین در آن بود , بر شانه مبارکش باقی مانده بود.
یا علی

دیدگاه‌ها

  1. رحمن

    سلام دوست من . لذت بردم . ان شاء الله موفق باشی . به این وبلاگ هم سری بزن . ضرر نمی کنی …..
    یا علی

  2. مركز فرهنگي شهيد آويني

    با سلام و تحیت بالاخره آقا لینک بدهیم یا خیر — خبر از شما
    منتظر می مانیم
    یا حق التماس دعا

  3. نورا

    با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عباداتتون….انشاا… خداوند به آقای احمدی نژاد توفیق روز افزون عنایت بفرماید…..آمین…التماس دعا و در پناه حق

  4. علی اصغرز ارعی

    حسین جان
    چطور داری
    از اینکه عنایت کردی و یه چیز میزایی برای ما فرستادی ممنونم

  5. parviz

    حسین جان . . .مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم . . . اناالله غم آخرتان باشد

  6. مروارید عرفان

    سلام دوست عزیز / با آرزوی قبولی عبادات وطاعات از اینکه در پاسخ شعر زیبایی که نوشته بودید تاخیر شد عذرم را بپذیر . وبلاگ مروارید عرفان دچار مشکل شده بود . منتظر حضور مهربونت هستم . شاد باشی

  7. هدی

    سلام دوست عزیز … عید فطر مبارک و اعمالتان قبول باشد … سایه تون سنگین شده … دیگه یادی از ما نمی کنید
    در مورد مطالبت حرفهای زیادی داشتم که بنویسم اما از اونجایی که نمی خواستم برنجونمت و یا خاطرت از من مکدر بشه بی خیال شدم … اما ترو خدا در مورد این فاجعه سیاسی ایران کمتر تخیل کن !ا
    خداوند همه را به راه راست هدایت کند

  8. شاه عباس

    فکر نمی کنید وظیفه یک رئیس جمهور فرا اتر از این است که برود مسجد بنشیند با مردم درد و دل کند یا با افراد یتیم تا دلت بخواد تو ایران از این جور آدما داریم ولی اگه کمی فکر کنی می فهمی که حتی اگه این کارا عوام فریبی نباشه … که هست.
    همیشه یادت باشه یه رئیس جمهور با یه آبدارچی یا یه روانشناس یا یه نقشه کش متفاوتــــــــه.
    چون خاتمی از این کارها زیاد نکرد الان خیلی ها می گن خائنه
    واقعا ما به کی رای دادیم؟

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.