خوشا آنان که از “او” می‌نویسند…

92.02.16.jpg
مفتخرم که اولین اثر ِ چاپیِ مستقل‌ام هم‌زمان با ایام سی‌اُمین سال‌گردِ شهادتِ شهیدمان و به نام نامی او به زیور طبع آراسته شد.
مفتخرم که لایق نوشتن از “او” و از “خط و خال و ابرو” شدم.
مفتخرم که در دوازده روایتِ ناب از چشم‌هائی که پدرم را دیده‌اند، نقشِ تصویر ِ مردی را کشیدم که سترگ بود و سترگ هست و سترگ خواهد بود.
اشتباه می‌کنید! من زنده‌ام” عنوان کتابی است در باب حیات طیبه و شهادت پدرم، علی آقای شرفخانلو که توسط انتشارات روایت فتح در ۲۶اُمین نمایش‌گاه بین‌المللی کتاب تهران در شبستان عمومی، راه‌رو ۲۲ غرفه‌ی ۲۸ عرضه شده و حقیر مشتاق نظر توجه دوستانی است که کتاب را می‌خوانند و با شهیدِ سعیدمان بیش‌تر مأنوس می‌شوند.
فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَ تَصَدَّقْ عَلَیْنَا +

دیدگاه‌ها

  1. مابا ولایت تا شهدت

    سلام حاجی دست گلت درد نکنه.
    ماکه دوسال هست باشما ونوشته های شما وتفکرات شما آشنا هستیم غیر ازاین هم انتظار نداشتیم .پسری که می خواهد راه پدر رود باید از پدری بنویسد که شب وروز خود را وقف اسلام کرده بود.
    کتاب را حتما تهیه خواهم کرد اگر وقت نکنم به نمایشگاه برسم دم دست داشته باش میام ازت میگیرم چون در قم هستم وامتحانات هم نزدیک هست شاید به نمایشگاه نرسم .
    خلاصه سرتو به درد نیارم دوست داریم یاعلی.

  2. محمد

    سلام حاجی. نماز و روزه تون قبول!
    بله اخوی. خیلی وقت پیش دیدمش. حتی بعد از دیدنش کلیه مطالب مربوط به این موضوعتون رو هم خوندم و عکساشم دیدم و از سایت هفته نامه خوی و سایتای معرفی کتاب هم پیگیرش بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.