حیا کنید آقای بعد از این به تخت رسیده؛ حیا کنید!

لابد قباحتِ هم‌کاسه‌گی با روباهِ پیر انگار ریخته که از جنابِ «جک استراو» وزیر خارجه‌ی سابقِ دولتِ فخیمه‌ی بریتانیا دعوت به عمل آمده و یا از درخواستش استقبال شده که در مراسمِ تحلیفِ جنابِ رئیس جمهور منتخب در مجلس و در پیش‌گاه قرآن حاضر باشند؟
انگار بناست هم‌این اولِ کاری، بند را به آب بدهیم و یهود و نصارا را که قرآن نهیِ اکید فرموده که؛ لا تتخذوا الیهود و النصارىٰ اولیا + و باز فرموده؛ لن ترضی عنک الیهود و لن نصارىٰ حتی تتبع ملتهم +، دوست و شریک و هم‌پیاله کنیم! و این کجا با نص صریحِ قرآن سازگار است و تحلیف و قسم به قرآن عظیم در کنار ِ نمادِ استعمار ِ پیر و نماینده‌ی تروئیکای یهود و نصارىٰ کِی با هم می‌سازند؟ عهدنامه‌ی ننگین سعدآباد و قهقهه‌های مستانه‌ی جنابِ استراو باز قرار است تکرار شود یا خونِ شهیدانِ هسته‌ای کم اثر شده؟
بخوانید افاضات جنابِ مشاور ِ رئیس جمهور تازه انتخاب شده را؛ +
مرتضی بانک در بخشی از گفتگوی خود با فارس از حضور مهمانانی ویژه در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ملت خبر داد و یکی از آنها را «جک استراو» وزیر خارجه سابق انگلیس معرفی کرد که در روزهای اخیر از آمادگی برای سفر به تهران و دیدار با روحانی سخن گفته بود.

دیدگاه‌ها

  1. باران

    سلام خیلی ها در این مورد با شما هم عقیده ان.انگار اقایان بعداز این به تخت نشسته فراموش کردند که ازموده را ازمودن خطاست!!!ولی من اول از همه منتظر یادداشت امام زمان بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.