و اسئلک الامان…

حساب که می‌کنم، غیر این‌که در دل دوست به هر شیوه که ممکن است رهی باید بجویم – و غیر این چاره‌ای برای خوش عاقبتی نیست- نمی‌یابم و هر راه دیگری جز این، به بی‌راهه می‌رود.
الغرض، در این شب‌های آسمانی که فاصله‌ی عرش و فرش به قدر یک قطره اشک است و یک آهِ جگرسوز و یک دلِ پر امید، از خدا می‌خواهم غروب هنگام، وقتی ملائکه و “روح” را سوی ما می‌فرستد، به‌شان بسپارد وقتی نوبت نام کوچک من و نوشتن تقدیراتم شد، برایم پا در رکابی بنویسند و یاری حضرت دوست. بنویسند که صاحب علیه‌السلام، صاحبِ اختیار و عنانم باشد. بنویسند که ستاره‌ی دلِ من در کهکشان او بچرخد و به دور ِ مدار محبتش. بنویسند که وقتی بنا شد یارمان یارگیری کند، اسم کوچک من از قلمش نیفتد… بنویسند جانم را و خونی که در رگ‌هایم جاریست فدایش شود و مرگ من دوام عمر او باشد… .
همین!

دیدگاه‌ها

  1. بنیامین

    با سلام
    ۲ نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه ۸۸ و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در ۴سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات ۸ ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه ۸۸ سریعا محاکمه شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.