رندان تشنه لب را آبی نمی‌دهد کس؟

یعنی آن‌قدر ذلیل و علیل شده‌اید که آبِ خوردن مردم را به زلف تحریم‌ها گره بزنید و گرو بکشید آبِ خوردن را که الا و لابد باید به هر قیمتی توافق با کدخدا انجام بشود و اگر نشود، مردم از تشنگی خواهند مُرد؟
و نه مگر که ما مردمی هستیم که امام‌مان لب تشنه شهید شد و لب به جز برای عزت و غیرت و شهامت نگشود و سر به جز مقابل خدا خم نکرد؟
و چرا مردمان مدعی تدبیر و امید، جای خدا از کدخدا آبِ خوردن می‌خواهند؟
– – –
یادداشتِ مرتبط:
«آب خوردن مردم به «سلام بر حسین» بستگی دارد، نه تحریم»

دیدگاه‌ها

  1. مدرس دانشگاه

    وقتی مسئولی راحت طلب شد ، باید انتظار چنین افاضاتی را هم داشت …. لابد فردا نفس کشیدن هم منوط به حل تحریمها خواهد شد !
    چرا در زمان تبلیغات ریاست جمهوری این آقا تاثیر تحریم ها را در مشکلات کشور فقط ۲۰ در صد اعلام میکرد و دولت قبلی را به سوءمدیریت متهم میکرد ولی الان که خودش سر کار آمده برعکس شده و آب خوردن هم به بند ناف آمریکا و تحریم هایش گره خورده ؟ آیا با این شگرد میخواهند توافق به هر قیمتی را به خورد این ملت انقلابی بدهند؟

  2. مدرس دانشگاه

    عجیب است !! همین آقای روحانی که الان آب خوردن مردم را هم در گرو تحریم ها می داند ، در زمان تبلیغات ریاست جمهوری می گفت ۲۰ در صد مشکلات کشور مربوط به تحریم هاست و ۸۰ درصد مربوط به سوء مدیریت دولت آقای احمدی نژاد است …. جل الخالق ! بعضی ها حرف خودشون هم به این زودی یادشون میره …

  3. خواهر شهید

    از جماعت غربزده و واداده به اصطلاح اصلاح طلب ، غیر از این هم انتظاری نیست که به جای کار و تلاش و عمل به اقتصاد مقاومتی و استفاده از امکانات خدادادی کشور ، بنشینند و دست گدایی به طرف دشمن دراز کنند و انتظار ترحم از استکبار جهانی داشته باشند . ایکاش مردم در انتخابات آینده مواظب شگردهای عوامفریبانه اصلاح طلبان تشنه قدرت باشند و خدمتگزاران واقعی را برای مجلس و ریاست جمهوری انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.