سرطان

photo_2016-07-02_02-36-56.jpg
و اما فقره‌ی آن غده‌ی چرکین که مثل سرطان در سراسر منطقه ریشه دوانیده.
گیریم که با ترکیه رودربایستی ها را کنار گذاشته و دوستی را آشکار کرده و گیریم کل پایگاه‌ها و فرودگاه‌های هوائیِ آذربایجانِ شمالی را اجاره کرده و گیریم در کردستان عراق جای پا باز کرده برای خودش و گیریم هزار غلط دیگر از او سر زده… .
آن‌چه مثل روز روشن است، زوالِ عمرِ نامیمونِ دولتی است جعلی که کافیست یک غلطِ اضافه بکند تا ان شاء الله به یک ضربت کاری، تل‌آویو و حیفایش را با هزار هزار موشک از دست ساخته‌های حاج حسن طهرانی مقدم شخم بزنیم و نماز را در قدسِ شریف بخوانیم.
سرطان کشنده است. سرطانِ ریشه دوانیده‌ی قومِ یهود در منطقه، عمر نامیمون دولت‌شان را به دست خودشان و با فسادی که در عالم راه انداخته‌اند، عن‌قریب به زوال خواهد رساند؛ ان شاء الله.
فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ کَانَ وَعْدًا مَّفْعُولا +
پس هنگامی که وعده [عذاب و انتقام ما به کیفرِ] نخستین فسادانگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت‌پیکار و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم، آنان [برای کشتن و اسیر کردن] لابه لای خانه‌هایتان را جستجو می‌کنند؛ و یقیناً این وعده‌ای انجام شدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.