سرخم می سلامت

1597.jpg

«به نظر می‌رسد که در واقع (آیت‌الله) خامنه‌ای فوت کرده و یا در حال فوت است و نظام ایران تلاش دارد ارزیابی کند اگر این خبر اعلام شود، چه اتفاق و واکنشی خواهد داشت و واکنش مردم چه خواهد بود.
تازه‌ترین گزارش‌های پزشکی نشان می‌دهند که وقتی او (حضرت آیت الله خامنه ای) هفته گذشته از بیمارستان مرخص شد، دچار گردش‌ خون نامناسب، ضربان قلب ضعیف، فشار خون بالا و نارسایی شنوایی است و تقریباً بینایی در یکی از چشمان خود را از دست داده و از درد شدید کمر رنج می‌برد. ظاهراً نمی‌تواند به تنهایی از روی صندلی یا تخت خویش برخیزد. همه این عوارض ناشی از سرطانی است که او به آن مبتلا است. با این حال به پزشکان خود گفته است که تا زمانی که آمریکایی‌ها از منطقه خارج نشده‌اند و در لبنان، جمهوری اسلامی اعلام نشده باشد،زنده خواهد ماند»

این ادعا های «مایکل لدین» از اعضای موثر موسسه «امریکن اینتر پرایز» است که برخی او را مسئول طرح براندازی جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنند. ادعاهای این مقام امریکایی در تاریخ ۱۰ ژانویه مصادف با ۲۰ دیماه سال جاری منتشر شد و پیش از آن، در ۴ ژانویه مصادف با ۱۴ دی نیز در سایت pajamasMEDIA به طور اشاره آمده بود. این شایعه آغاز ماجرایی شد که سپس برخی شبکه‌ها‌ی خبری مانند فاکس نیوز که زیر نظر پنتاگون عمل می‌کند و برخی خبرگزاری‌های غربی دیگر، آن را دنبال کردند و این روزها در سطح مردم این سؤال با نگرانی مطرح می‌شود که «از حال آقا چه خبر؟ می‌گویند…» …

 نمی خاستم به این موضوع بپردازم.اما وقتی شایعه تا خانه ما هم رسید ؛ بر آن شدم تا چند سطری در این خصوص بنویسم.چه، اینکه این سنخ شایعات در زمان جنگ تحمیلی و در بحبوحه عملیاتهای بزرگ و حتی قبلتر از آن در گرماگرم جنگ احد هم دست اویز شیطان بوده تا دل مردمان سست ایمان را بلرزاند. که شایعه را شیطان می سازد،منافق پخش می کند و عوام می پذیرد.

بگذریم از اینکه اساس آنچه این روزها دهن به دهن شایع می شد ,اساسا ساخته و پرداخته شیطان و جنود بی جیره و مواجبش بود که یکبار دیگر هم آبروی نداشته شان را با کوته بینی تاریخی شان بر باد دادند که الحمدلله الذی جعل الاعدائنا من الاحمقا…

آقا زنده است.زنده تر از همیشه و با نفس مسیحائی اش هست که ما پروانگان وجودش، زنده ایم. و هنوز پیش مرگ های سید خراسانی را نفس هست که نفس بدخواهان مولایشان سید علی راببرند… اما اگر روزگاری مشیت حقه الهی برگونه دیگری چرخید ,اسلام فقط یک سرباز را از دست می دهد… اسلام,نهضت پایای حسینی و رایحه شور انگیز تشیع تا ابد روزگاران در اقصی نقاط عالم اعلی و دنی خواهد پیچید… که اسلام محمدی قائم به فرد نیست و نخواهد بود!

الهی یه شور حسین علیه السلام که عاشقش بودی عاشقت بود،روزگار امارت امیر قافله صبر و بصیرت انقلابمان را به روزهای آفتابی مهدی علیه السلام بپیوند … آمین.