به کجا چنین شتابان؟؟؟

roudehen2.jpg

موقعیت: ظهر یک روز بهاری. از همانجا که نشسته بودم، بدون جابه جایی و حتی تنظیم شاتر و دیافراگم و یا تغییر زوم لحظاتی از زنگ های بیکاری دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن را به سرعت شکار کردم. همین! ضمنا متذکر می شوم که این عکس ها در عین حال که رئال است کاملا انتزاعی (مفهومی) است. سعی ام بر این بوده که با تنظیمات فوکوسینگ دوربین (چهره ها فلو و المانها فوکوس) چهره کسی به وضوح مشخص نباشه و مفهوم عکس رو تحت الشعاع قرار نده. ضمنا به همین خاطر فقط چند عکس از این مجموعه که اسمش رو گذاشتم (کلاه) رو اینجا منتشر می کنم.

پی نوشت:

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صبح امروز در پنجاه و چهارمین شورای مرکزی دانشگاه آزاد گفت: رئیس دانشگاه مسئولیت تمام بخش های دانشگاه را بر عهده دارد و فقط مسئول پژوهش وآموزش در دانشگاه نیست بلکه باید به فکر دین و تفکرات اخلاقی دانشجویان نیز باشد.

حجت الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: امروز بحث تهاجم فرهنگی شدت بیشتری یافته است. کشورهای غربی در حالی که می بینند نمی توانند با مسائل نظامی و اقتصادی نظام را تحت تاثیر قرار دهند به مسائلی مانند ابتذال اخلاقی جوانان در کشور روی آورده اند.

به کجا چنین شتابان؟؟؟

دیدگاه‌ها

  1. هادی

    سلام دوباره…
    دانشگاه آزاد قزوین نیز دست کمی از رود هن نداره. با آنکه محیط بسیار سفت و سخت علمی و بوروکراتیک در این دانشگاه حاکمه ولی خبرها و عکسهایی از این دست را زیاد میتوان در آنجا دید.

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.