تبلیغات،عرق ملی و سایپا۱۴۱

saipa.jpg
چند روزه از شبکه های مختلف تلویزیونی،یه تیزر تبلیغاتی پخش می شه از شرکت خودرو سازی سایپا:
من وطنمو دوست دارم.دوست دارم ماشین ایرونی سوارشم…راحته،جدیده….
اولین باریکه این تیزرو دیدم بد جوری خورد تو ذوقم،ما ایرانی ها که هر جا اراده کنیم حرف اول وآخر دنیا رو می زنیم؛ملتی که سه جهارم تاریخ ۲۵۰۰ساله پر افتخارشو ابرقدرت بوده و پایه بیشتر علوم امروزی رو دانشمندان ایرانی گذاشتن وعزت و شکوه از سر و روی این قوم می باره؛حال بی انصافیه که غرور ملی اش اینجوری خدشه دار بشه ویه ماشین دست چندم چشم بادامی ها، با تکنولوژی بسیار قدیمی و دمده به اسم ماشین ایرونی قالب بشه.
ایران عزیزما هر وقت اراده کرده بلندترین قله های علمی و تکنولوژیکی رو فتح کرده و آنچه حرف ما ایرانی ها رو تو دنیا به کرسی می نشونه اراده پولادین و عزم خلل ناپذیر ماست و اینکه به همه ثابت کرده ایم که ما می توانیم؛ این جفای بزرگی است که غفلت – شاید بی غرض -بازبین های صدا و سیما این عزم و اراده وغرور رو تحت الشعاع قرار بده.
یا علی

دیدگاه‌ها

  1. Behrad Sadoughian

    فکر می‌کنم ما ایرانی‌ها تا از این خزعبلات دست برنداریم باید در این بدبختی سپر کنیم. در ۱۰۰۰ سال گذشته کجا ایران هر وقت خواست سر بلند بوده؟ تعداد دانشمندان، هنرمندان و … ما چه کسری را به نسبت جمعیت ما تشکیل می‌دهند؟
    همین قهرمان‌پروری‌های الکی و بی‌پایه و اساس است که مانع پیشرفت ما است.

  2. shaar

    تمدن ایران از اولین و پیشروترین تمدنهای بشر هست و جای شک نیست . . . امیدوارم بازهم در دنیا حرف اول را در علم و دانش بزنیم

  3. towhidd

    سلام حاج حسین!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خسته نباشی
    با با این که تازگی نداره
    برا همه عادی شده کجای کاری داداش؟

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.