انگشتها برای که جوهری می شوند»۱«

با نزدیک شدن موعد انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی ،تنور انتخابات در شهرستان خوی نیز گرمتر می شود.
شهرستان دارالصفای خوی،با پیشینه ی عمیق فرهنگی و نقش برجسته ای که در تحولات منطقه ای آذربایجان در صده های اخیر اخیر ایفا کرده است،خود را مهیای عبور از یکی دیگر از مراحل حساس و سرنوشت ساز در عرصه مشارکت های اجتماعی و سیاسی می کند.
خبرهای رسیده،حاکی از صف بندی های جدید گروههای و طیفهای مختلف اجتماعی و سیاسی،بعد از اعلام غیر رسمی تائید صلاحیت های اولیه توسط شورای نگهبان است.
با توجه به بافت ارزشی جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان خوی و سابقه ی روشنی که تنها نامزد ارزشی و اصولگرای این شهرستان در اذهان عموم مردم خوی دارد ، پیش بینی می شود،قاطبه ی آرای مردم فهیم شهرستان دارالمومنین خوی به سمت انتخاب نامزد ارزشی این دوره از رقابتهای انتخاباتی مجلس،سرازیر گردد.
الهم وفقنا علی ما تحب و ترضی

دیدگاه‌ها

  1. رضا

    روزگاری شد و کس مردره عشق ندید
    حالیا چشم جهانی نگران من و توست…
    به نظر بنده هم شانس پیروزی آقای ایوبی بیشترست.
    هم به لحاظ سابقه درخشان کارهای عمرانی و اجرائی بی شماری که در طی دوره شهرداری شان در قیرورق و نیز ریاست شورای اول خوی داشته اند و هم به خاطر تقوی سیاسی و عملی ای که مردم از ایشان سراغ دارند.
    ملت منتظرند که با انتخاب ایوبی گام بلندی برای توسعه و عمران شهر تاریخی،اما عقب نگه داشته شده خوی بردارند.
    وعده ی ما:
    ۲۴ اسفند ۸۶ پای صندوقهای رای!

  2. تولدی نو

    دوست عزیز
    سلام
    لطفا جهت دسترسی سایر دوستانمان در فضای مجازی، برای سایت ” جشنواره تولدی نو ” کد زیر را که نشان جشنواره می باشد در وبلاگ خود قرار دهید:

  3. فاطمه

    با سلام و خسته نباشد.
    همه با هم در انتخابات ۲۴اسفند شرکت می کنیم.
    و در چشم دشمنان ایران و انقلاب و اسلام با دادن رای هایمان خاری خواهیم شد.ان شاء الله.
    ممنون و در پناه حق.

  4. على

    على اکبر محمدپور کارمند بخشدارى صفاییه که یکى از سران اصلى شرکت گلدگوییست خوی میباشه خون مردم را به شیشه ریخته وجهت بالا بردن پورسانت خود در این شرکت غیرقانونى و غیر شرعى از هیچ ترفندى جهت فریب مردم دست بر دار نیست لطفا بداد برسید. مرگبر آدم خائن

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.