انگشتها برای که جوهری می شوند»۳«

سخنی با برادران نظر ساز!
امروز به سفارش یکی از دوستان، سری به سایت انتخابات خوی زدم.
گردانندگان سایت فوق الاشاره،چهره های گمنامی نیستند.یا لااقل من،می شناسمشان.
کار جالب و در خور تقدیری را انجام داده اند که ضرورت پرداخت به آن بخوبی ملموس بود.
نکته مهمی که در باب تاثیر تریبون جدیدالاحداث انتخابات خوی ،باید که حتما مد نظر گرفته شود،رعایت انصاف و دوری از اغوا گریست .
که اگر این چنین نباشد،خیلی زود تریبون جدید و بجای تحلیل اخبار انتخابات خوی،جایگاه هنوز باز نکرده خود را از دست خواد داد.
با توجه به آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی،از یکی دو روز دیگر،بجاست دوستان سایت اتنخابات خوی،بیشتر و بهتر از قبل به تحلیل و انتشار اخبار مربوط به رویداد مهم ۲۴ اسفند بپردازند.
نکته قابل تامل دیگر اینکه،در قسمت نظرسنجی سایت،بجز برای دو نفر،امکان رای دادن به افراد دیگر موجود در لیست وجود ندارد.
بعد از دفعات متعددی که تلاش کردم به افرادی غیر از دو نفر موصوف رای دهم و حاصلی نداشت،این ظن در من به وجود آمد که شاید،دوستان بزرگوار به تعمدی ،جلوی رای دادن به افراد غیر را بسته اند.
والخیر فی ما وقع

دیدگاه‌ها

  1. امیر علی مالک نژاد

    ببینید،وقتی کسی چند روز مونده به انتخابات و و بدون ساپورت خبری و بدون مشخص کردن گردانندگان و مجریان سایت،اقدام می کنه به افتتاح سایت و الدروم بلدروم کردن به پشتوانه یک مقام مثلا بانفوذ! مگه میشه انتظار داشت که خبر ها رو درست و بدون غرض ورزی منتشر کنه؟
    حالا نظر سنجی،یا بقول شما نظر سازی پیشکش!!!!

  2. احسان

    سلام
    با توجه به مطالب عنوان شده لازم دونستم برای روشن شدن موضوع در مورد سایت خبری انتخابات خوی به چند نکته اشاره کنم:
    در مورد گروه خبری انتخابات خوی باید توجه داشته باشین که این سایت تریبونب برای حمایت از کاندیدای هاصی نبوده و نخواهد بود و سعی بر این ایت که صرفا اخبار و احساسات انتخاباتی شهرستان خودمون را بیان کند.
    در مورد نظر سنجی سایت نیز لازم به توضیحه که نظر سنجی برای هر دستگاه و به اصطلاح برای هر آی پی اختصاصی در روز فقط یک بار اجازه امکان ارسال نظر رامی دهد .در صورت ارسال نظر به یک کاندیدا امکان ارسال نظری دیگر در همان روز و با همان دستگاه برای سایر کاندیداها وجود نخواهد داشت.
    یا حق

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.