جنگ سایبرنتیک

ماجرای مرگ خبرنگار-شما بخوانید جاسوس-زهرا کاظمی رو همه بخصوص اهالی وبلاگ و اینتر نت شنیده اند۰
اینکه زهرا کاظمی که بود و چه شد را کم و بیش همه می دانند؛ولی چیزی که باعث شده این نام وحواشی تقریبا جنجالی آن در چند روز اخیر دو باره بر سر زبانها بیافتد، ادعاهای مردی میانسال است که رسانه ها از او با نام شهرام اعظم ،یاد می کنند.
اولین بار سایت خبری بی بی سی با زوم روی موضوع ادعاهای وی، از او بعنوان پزشک بیمارستان بقیه الله سپاه، نام برد و تیتر خبر آنرا اینگونه زد:شهادت پزشک ایرانی به ‘شکنجه و تجاوز’ به زهرا کاظمی و اخبار و واکنشهای نسبت به آنرا با پوششی وسیع منعکس کرد.صبح امروز هم سایت فوق با تیتر :محسن آرمین بخشی از ادعاهای پزشک ایرانی درباره کاظمی را تایید کرد،سعی کرد با بزرگنمایی و جنجال رسانه ای گام دیگری در.
پایگاه خبری بازتاب نیز امروز سخنان آرمین را منعکس کرد اما با مظمونی کاملا متفاوت:اعظم را در میان پزشکان زهرا کاظمی ندیدم و در کنار آن شهرام اعظم را اینگونه معرفی میکند:چهره جنجالی پرونده زهرا کاظمی، جانباز اعصاب‌ وروان است و می افزاید:شهرام اعظم که ادعاهای اخیر وی درباره داشتن سمت پزشکی در پرونده زهرا کاظمی، موجب موضعگیری شدید دولت کانادا و تمرکز رسانه‌های غربی شده است، متولد کرمانشاه، با شماره شناسنامه ۱۰۳۲۰ است. اعظم که ۳۹ سال سن دارد، در جریان جنگ تحمیلی، دچار موج‌گرفتگی شدید می‌شود و به این علت، گواهی جانبازی ۷۰ درصد اعصاب و روان و شماره جانبازی ۵۰۲۰۵۰۴۰۷ برای او صادر شده و در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحصیل کرده است. و برای اثبات ادعایش تصویر سرچی را نشان می دهد که حاوی نام شهرام اعظم و اطلاعات مربوط به آن درکامپیوتر بنیاد جانبازان است.
بازتاب در خبری دیگر که بی ربط به خبر اول نیست می نویسد که:شهرام اعظم، مردی ۳۹ ساله است که به همراه یک دختر ۱۹ ساله که به وی وعده گرفتن اقامت در یک کشور غربی داده است، از ایران خارج شده و پس از ناکام ماندن تلاش‌های طولانی برای گرفتن اقامت در فنلاند، سوئد و آفریقای جنوبی، ناگهان متوجه می‌شود که پزشک ویژه زهرا کاظمی بوده و حقایق زیادی برای افشا کردن دارد.
اینهمه ،شاید نمی از یم هجمه های تبلیغاتی غولهای رسانه ای غرب علیه جمهوری اسلامی باشد که شاید مثنوی هفتاد من کاغذ یارای تصویر این غوغا سالاری و یورش رسانه ای نباشد.
امروز همچنین دومین سال تاسیس شبکه جهانی العالم نیز بود. شبکه ای که در مدت کوتاهی مخاطب خود را یافت طشت رسوائی صهیونیزم بین الملل را بارها از بام انداخت.
یا علی

دیدگاه‌ها

  1. sepideh

    salam hoseyn jan khaste nabashi matlabet jalebe omid varam movafagh bashi badan dar bareye matlabam nazar midam felan

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.