۹۸٫۰۱٫۲۲

⭕️امروز دو تا جشن تولد داشتیم. یعنی جشن بود روی جشن و تولد روی تولد.
تولد پسر ارشد امام شهید، حضرت سجاد علیهما سلام و سال‌گرد شهادت شهیدی که شهید شد تا خونش قاطی خون خدا شود و پسری باشد از پسران #امام_شهید.

⭕️و نه مگر این‌که امام سوم ما را امام شهید و اب‌الشهداء می‌گویند؟
و نه مگر این‌که امروز که پنجم شعبان از ماه و سال قمری باشد، ۲۲ روز گذشته از فروردین سالِ شمسی است؛ روزی‌که تو #شهید شدی! و صد البته شهید که نه، متولد و جاودان شدی!
و چه تولد و بعثتی بهتر از شهادت؟!

⭕️و چه تلاقی‌ای دقیق‌تر از این هم‌زمانی؛
تولد اولین فرزند سیدالشهدا
و سال‌گرد شهادت اولین شرفخانلو از تیر و طایفه‌ی شرفخانلوها.
(و به عمد می‌گویم اولین شرفخانلو که خدا بحق امام شهید و بحق ارج و قربی که در تربت سیدالشهداست، شهادت را‌ کرامت نسل ما شرفخانلوها قرار بدهد. الاهی آمین)

⭕️الغرض، آن‌روز که فهمیدم اولین رزق کربلای امسالم مصادف با اعیاد شعبانیه است، نمی‌دانستم که سال‌گرد شهادتت اتفاقا مصادف با مثل امروزی است که تولد سیدالساجدین باشد.

⭕️و بناست برای اولین بار در این ۳۶ سال که از شهادتت گذشته و خونت قاطیِ خون سیدالشهدا شده، سال‌گردت را نه بر سر مزارت که در جوار امامی که با آرزوی زیارتش شهید شدی، جشن بگیرم.

⭕️و می‌دانم که تو را و همه شهیدان را به هم‌جواری با امام، میل فراوان‌ترست و از شوق و تحیر به سرگشتگی افتاده‌ام که امسال در بهترین روز زندگی‌ت، من در خلوتِ امام و تو و خیل اصحاب و دلدادگان و شوریدگان و سرگشتگان و با خون پیمان بستگان چه می‌کنم؟

⭕️و تو بهتر می‌دانی که حیرانی مرا با تو، پایانی نیست… .

⭕️⭕️
پدرم!
پدر آسمانی‌ام
امروز را عید میلاد است و قضا را ۳۶اُمین سالِ تولدِ دوباره‌ات
و من از صدقه سرِ خونی که از قلب تو تراوید و در پای انقلاب و اسلام ریخت،
در به‌ترین و نزدیک‌ترین جای ممکن در کائنات به تو و امام شهید
نشسته‌ام در رواق قبله‌، چند قدمی #ضریح #شش_گوشه و سازِ سماعِ مستانه کوک می‌کنم؛
و برایت نه از سختی سال‌های فراق
که از شیرینی داشتن پدری مثل تو
و از عشقی می‌سُرایم که از تو در رگ‌هایم جاری شده
از شیدائی‌ت به امام شهید و حسرتی که با آرزوی زیارتش شهید شدی می‌گویم و از وصال ۳۶ ساله‌ات.

عیشت مدام…
رزقت مدام…
هم‌نشینی‌ت با امام، مدام…
و ممنون که ام‌سال مرا این‌همه نزدیک خواستی.
پسرت؛ حسین
کربلای معلی
کنار ضریح شش گوشه
ده دقیقه مانده تا صلاه ظهر
۹۸.۰۱.۲۲

 

View this post on Instagram

امروز دو تا جشن تولد داشتیم. یعنی جشن بود روی جشن و تولد روی تولد. تولد پسر ارشد امام شهید، حضرت سجاد علیهما سلام و سال‌گرد شهادت شهیدی که شهید شد تا خونش قاطی خون خدا شود و پسری باشد از پسران #امام_شهید. و نه مگر این‌که امام سوم ما را امام شهید و اب‌الشهداء می‌گویند؟ و نه مگر این‌که امروز که پنجم شعبان از ماه و سال قمری باشد، ۲۲ روز گذشته از فروردین سالِ شمسی است؛ روزی‌که تو #شهید شدی! و صد البته شهید که نه، متولد و جاودان شدی! و چه تولد و بعثتی بهتر از شهادت؟! و چه تلاقی‌ای دقیق‌تر از این هم‌زمانی؛ تولد اولین فرزند سیدالشهدا و سال‌گرد شهادت اولین شرفخانلو از تیر و طایفه‌ی شرفخانلوها. (و به عمد می‌گویم اولین شرفخانلو که خدا بحق امام شهید و بحق ارج و قربی که در تربت سیدالشهداست، شهادت را‌ کرامت نسل ما شرفخانلوها قرار بدهد. الاهی آمین) الغرض، آن‌روز که فهمیدم اولین رزق کربلای امسالم مصادف با اعیاد شعبانیه است، نمی‌دانستم که سال‌گرد شهادتت اتفاقا مصادف با مثل امروزی است که تولد سیدالساجدین باشد. و بناست برای اولین بار در این ۳۶ سال که از شهادتت گذشته و خونت قاطیِ خون سیدالشهدا شده، سال‌گردت را نه بر سر مزارت که در جوار امامی که با آرزوی زیارتش شهید شدی، جشن بگیرم. و می‌دانم که تو را و همه شهیدان را به هم‌جواری با امام، میل فراوان‌ترست و از شوق و تحیر به سرگشتگی افتاده‌ام که امسال در بهترین روز زندگی‌ت، من در خلوتِ امام و تو و خیل اصحاب و دلدادگان و شوریدگان و سرگشتگان و با خون پیمان بستگان چه می‌کنم؟ و تو بهتر می‌دانی که حیرانی مرا با تو، پایانی نیست… . پدرم! پدر آسمانی‌ام امروز را عید میلاد است و قضا را ۳۶اُمین سالِ تولدِ دوباره‌ات و من از صدقه سرِ خونی که از قلب تو تراوید و در پای انقلاب و اسلام ریخت، در به‌ترین و نزدیک‌ترین جای ممکن در کائنات به تو و امام شهید نشسته‌ام در رواق قبله‌، چند قدمی #ضریح #شش_گوشه و سازِ سماعِ مستانه کوک می‌کنم؛ و برایت نه از سختی سال‌های فراق که از شیرینی داشتن پدری مثل تو و از عشقی می‌سُرایم که از تو در رگ‌هایم جاری شده از شیدائی‌ت به امام شهید و حسرتی که با آرزوی زیارتش شهید شدی می‌گویم و از وصال ۳۶ ساله‌ات. عیشت مدام… رزقت مدام… هم‌نشینی‌ت با امام، مدام… و ممنون که ام‌سال مرا این‌همه نزدیک خواستی. پسرت؛ حسین کربلای معلی کنار ضریح شش گوشه ده دقیقه مانده تا صلاه ظهر ۹۸.۰۱.۲۲

A post shared by حسین شرفخانلو (@hossein.sharafkhanloo) on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.