جنایت ؛ ترور و سیگار؛ وآقای پرزیدنت

128147_orig.jpg
ما البته همیشه دست پیشو می گیریم که پس نخوریم. در راستای همین دست پیش داشتن بود که خیلی قبلها ، در اقدامی یکطرفه و کاملا داوطلبانه اقدام به افشای جنایات شهردار تهران نمودیم و خب البته این …. زیادی داشت.
بازهم البته ، خدا بابا ننه اونیو که اینترتنو اختراع!!! کرد رو بیامرزه که ملت بتونن بصورت آنلاین در جریان آخرین کشفیات قرار بگیرند.
اما بشنوید از خبر تازه؛ اخیرا کاشف بعمل اومده که جناب شهردار جنایتکار سابق تهران ، تروریست هم بوده و ما نمی دونستیم. اونم نه یه تروریست معمولی ، سوپر تروریست!!!!
خبرشو از بی بی سی !!! بخونین . یکی دو نفر هم پیدا شدن که می گن اوشونو در حین ارتکاب به اعمال تروریستی مشاهده کردن . و بس که زرنگ بودن ، تونستن جان سالم بدرببرن و الان می تونن قسم حضرت عباس هم بخورن.
اما همه ابنا یه طرف خبر خبرگزاری چیزنا هم همون طرف ،بالاخره هر چی باشه چیز خبرگزاری چیزنا یه سندیت دیگه ای داره. باز خدا چیزشونو بیامرزه که اصل چیزو پیدا می کنن میدن دست مردم . مام رو اصل رعایت حق کپی رایت اصل خبرو بدون دخل و تصرف منعکس می کنیم:
دلایل تروریست بودن احمدی نژاد!؟
همان طور که می دانید رئیس جمهور منتخب قبل از اینکه «دکتر احمدی نژاد» بشود، عضو یک باند مخوف آدم کشی بوده و فی الواقع یک تروریست است. حال برای روشن ترشدن اذهان دلایل جانی بودن شهردار سابق تهران را می آوریم:
۱- اولین رئیس جمهوری که پیروزی دکتر احمدی نژاد در انتخابات را به او تبریک گفت، «پوتین» رئیس جمهور روسیه بود. شخصی که خشونت و نظامی گری حتی از اسمش هم پیداست. این حالا هیچی، جودو هم کار می کند! از قدیم هم گفته اند؛ یکی را می خواهی بشناسی، ببین وقتی رئیس جمهور شد، کدام رئیس جمهور به او تبریک می گوید!! من یکی که شک ندارم اگر اسم رئیس جمهور کشوری مثلا «تانک» بود، حتما از پوتین در دادن پیام تبریک به دکتر احمدی نژاد سبقت می گرفت!
۲- دکتر احمدی نژاد از نظر جثه کوچک است. از طرفی ضرب المثلی هست که می گوید؛ فلفل نبین چه ریزه، پاش بیفته، خونیه که می ریزه!… و برای تروریست دانستن شهردار سابق تهران الحق و الانصاف همین یک دلیل به اندازه کافی محکم نیست؟!


۳- دلیل سوم که نشان می دهد دکتر احمدی نژاد، جنایتکار بوده به شغل پدرشان برمی گردد که آهنگر بوده است. خود همین نشان می دهد که رئیس جمهور منتخب از همان کودکی با پتک و سندان و این جور چیزها سر و کار داشته و با چماق، چیز خود را به کرسی می نشانده!!
۴- مهمترین دلیلی که پرده از آدمکشی های ددمنشانه و جنایت های هیتلرمآبانه دکتر احمدی نژاد برمی دارد، نمی دانم چرا همیشه سربزنگاه از یادم می رود، پیر شدیم ها!
۵- رئیس جمهور جدید در خاطرات خود گفته بود که حکم قهرمانی در ورزش هاکی دارد که خود همین حاکی از این است که اوشان، جانی بوده است!
۶- دکتر احمدی نژاد پریشب در مراسم شهدای هفتم تیر، آنطور که آرملیا، خبرنگار ما در چیزنا گفته بود، به یکی از پسربچه هایی که برای ابراز احساسات آمده بود، گفت: الهی، من تو را بخورم!… یکی نیست به اوشان بگوید؛ می خواهی آدم بخوری، بخور، دیگر چرا اعلان علنی می کنی ؟!
۷- دکتر احمدی نژاد یک جایی گفته بود؛ در بچگی خیلی شیطان بوده و دیوار راست را می رفته بالا، در دوران دبستان هم همان طور که خودشان گفته اند؛ یک بار در کلاس باز نمی شده، از پنجره وارد کلاس شده اند! جخت بلا یک همچین وروجکی، در بزرگی اگر تروریست نمی شد، آدم باید به سلامت عقل خودش شک می کرد!!
۸- شکر خدا دلیل چهارم همین الساعه یادم آمد: خبرگزاری رویترز در تحلیلی دکتر احمدی نژاد را به این دلیل که می خواهد از کله گنده ها بگیرد و به بدبخت بیچاره ها بدهد، با رابین هود مقایسه کرده! رابین هود هم که همه می دانند تیرانداز ماهری بوده! براساس «برهان خلف» نتیجه می گیریم احمدی نژاد هم چیزانداز چیره دستی است که یکی از لوازم تروریست بودن اتفاقا همین مهارت در تیراندازی است! البته رویترز معلوم نکرده که اگر احمدی نژاد، رابین هود است پس داروغه ناتینگهام کیست؟!
۹- شهردار سابق تهران در زمان تبلیغات به هرکجای ایران که می رفت، ملت برای سلامتی اش گوسفند قربانی می کرد، بعد هم که رئیس جمهور شد، خیلی ها گاو هم نذر کرده بودند که همین امروز و فرداست قربانی کنند! آدمی که هوادارانش حیوانات زبان بسته را بدون هیچ گناهی می کشند، خودش حکماً مثل آب خوردن در زندگی اش از این جانوران کشته!
۱۰- و آخرین دلیل که ثابت می کند رئیس جمهور جدید ایران، چیزش تا مرفق در خون انسان های بی گناه آلوده بوده، این است که اوشان زمان جنگ بدون پاسپورت و ویزا به بهانه دفاع از دین و سرزمینش وارد خاک عراق می شده، آنهم مسلحانه! غلط نکرده باشم اوشان از همان موقع می خواسته در کار دولت عراق دخالت کند، مردم آنجا را علیه آمریکا بشوراند که همگی دال بر تروریست بودن آقای احمدی نژاد است!
«آقای چیز»

اما خودمونیما ، این آقای چیزدار ، جنایتکار که بود ، تروریست هم که شد ، فردا لابد سیگار هم میکشه….

دیدگاه‌ها

  1. shaar

    آخ آخ . . نگفتم یه روزی افشا میشه . . .بفرما لابد سیگارش هم اشنو ویژه هست 🙂

  2. رضا

    سلام…ممنون بابت حضورت
    با اینکه تو انتخابات اخیر حامی آقای هاشمی بودم و همچنان روی نظرم هستم ولی برای رئیس جمهور منتخب ملت آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم به اهدافش برسه…موفق باشی

  3. رضا

    سلام…ممنون از حضورت
    تو انتخابات اخیر حامی آقای هاشمی بودم ولی حالا برای رئیس جمهور منتخب ملت آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به اهدافش برسه…آقای احمدی نژاد رئیس جمهور همه ماست…موفق باشی

  4. sahel

    سلام عزیزم اول ممنون از اینکه اومدی به وبلاگم و دوم اینکه نوشته بودی در باره ÷روفایلم چیزهایی به ذهنت رسیده خوشحال میشم بدونم اونا چیه بازم بهم سر بزن

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.