روح جاودانه خدائی

17_8502290121_L600.JPG
و او به ما فهماند که :
انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن ، افسانه نیست!
و سالهاست که روح خدائی آن عبد صالح خدا، متنعم نعیم خلد برین عند ربهم یرزقونست.که روح خدا ، در کالبد زمان جاودانه است…

دیدگاه‌ها

  1. محمد جواد

    داغ های همه تاریخ را ما به یکباره دیدیم ، چرا که ما امت آخرالزمانیم ، و خمینی ، این ماه بنی هاشم ، میراث دار همه صاحبان عهد بود در شب یلدای تاریخ . در عصر ادبار عقل و فلک زدگی بشر، در زمانه غربت حق ، در عصری که دیگر هیچ پیامبری مبعوث نمی شد و هیچ منذری نمی آمد ، خمینی میراث دار همه انبیا و اسباط ایشان بود و داغ او بر دل ما ، داغ همه اعصار ، داغی بی تسلی .
    ما را این گمان نبود هرگز که بی او بمانیم . آخر او آیتی بود که « ثقلین » را در وجود خود معنا می کرد ، همه « ما تَرَک رسول الله » را ، و ما می دانستیم که زمین و زمان می گردند تا انسان هایی چون او ، هر هزار سال یکی ، پای به دنیای گذارند . آخر آدم هایی چون او ، قطب سنگ آسیاب افلاکند ، مصداق حدیث « لو لاک » اند و غایت الغایات وجود …. و حق است اگر با رفتن زمین از رفتن باز ماند آسمان نیز ، خورشید سرد شود و ماه بشکافد و دریا ها طغیان کنند و باران خون از آسمان ببارد و مومنین از شدت ماتم دق مرگ شوند ، و اگر نبود آن حجت غایب ، تو بدان ، بی تردید که همان میشد .
    ما را این گمان نبود که بعد از او بمانیم ، اما او رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین ، در این پهنه بی منتهایی که عقل راه به جایی نمی برد . دریاها و زمین و آسمان و ماه و خورشید بر جای ماندند تا مقصود خمینی «ره» محقق شود ، آن سان که بعد از رحلت آخرین فرستاده خدا نیز دور فلک بر جای ماند تا حقیقت وجود او را در جهان تحقق بخشد . آخر انسان هایی چون او که یک فرد نیستند ، یک امت اند و یک تاریخ .

  2. سيد محسن

    به نام حضرت دوست
    .
    دلا دیدی که پیر می فروشان
    …..
    به سوی محفل رندان سفر کرد
    .
    .
    در پناه حضرات دوست

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.