سازمان ملی انتظار

116892_orig.jpg
عصر امروز با رفیق عزیزی که پیشتر ذکر خیرش رفت قرار داشتم . اینروزها انگار کاره ای شده است ! در مورد سازمان ملی جوانان حرفهائی میزد و گزینه مورد نظر دکتر برای سازمان ملی جوانان ….
رقم بودجه سازمان را که گفت دود از کله ام بلند شد : ۱۲۰ملیارد تومان ؛ در مورد دایره وظایف و اختیارات سازمان هم چیزهائی گفت. و اینکه گزینه ای مد نظر دکتر در حال گذراندن تز دکترای زبان انگلیسی است و چند بار بعنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شده و خیلی چیزهای حتی خصوصی دیگر… واینکه سازمان باید تکانی بخورد و بودجه های نجومی اش و امکانات بی حد و حصرش باید به یه دردی بخورد بعد از این ؛ و من در لابلای حرفهایش به این فکر می کردم که این رقمهای نجومی و این همه فرصت ، تا الان صرف چه لا تا الاتی می شده است و با این پولها چه کارها که نمی شد کرد و چه فرصتها که نمیشد ایجاد کرد….
می خواست نظرم را بداند و پیشنهادهایم را بشنود . نکته جالبی که لابلای حرفهای وحید نظرم را جلب کرد این بود که دکتر ص – گزینه مد نظر دکتر احمدی نژاد برای سازمان ملی جوانان- لابلای حرفها و برنامه هایش گفته که بنظرش باید از سازمان ملی جوانان به سازمان ملی انتظار تعبیر کرد و برنامه ها و اهداف سازمانی که متولی مستقیم امور جوانان است ، را باید بر روی امر مقدس انتظار تنظیم کرد و اینکه همه راههای جوانی به امام عصر علیه السلام ختم می شود و با مهدی – علیه السلام – می شود که به همه چیز رسید…
در راه برگشت یاد عبارتی از امیر علیه السلام افتاده بودم که می فرمود : (( یاران قائم – علیه السلام – همه جوان هستند،در میان آنها پیر یافت نمی شود، به جز مانند سرمه در چشم و نمک در طعام))

دیدگاه‌ها

  1. سبز سرخ

    در جای دیگری علی علیه السلام می فرمایند: آه ، که چقدر مشتاقم منتظران دولت حق را در زمان ظهور دولتشان ببینم. آخر آن مصلح کل آمدنی خواهد بود…

  2. shaar

    سلام حسین جان
    شرمنده کمتر سر میزنم . .این وبلاگ نوشتن هم دود دم ما شده و ترکش غیر ممکن . . . واما متوجه نشدم از چی سرتون دود بیرون آمده؟ بودجه کم بوده یا زیاد؟
    اگر منظورت اینه که زیاده . . اشتباه میکنی . . مدیران خرج شان بالاست .. ذغال معمولی که مصرف نمی کنند . .ذغالشون درجه یک هست و گران و صد وبیت تا که چیزی نیست . .
    متاسفانه البت

  3. reza

    salam
    man nafahmidam belakhare az in mozoo khoshhali ya narahat!
    ama be nazare man har chi bayad dr masire khodesh sarf beshe
    age boodjey javanane be entezar nabayad kharj kard
    bayad dar masire javanan sarf kard

  4. Arash

    پیشنهاد بسیار خوب و سازنده ایه. من فکر میکنم از کارهای خیلی مهم دیگه ای که دکتر باید انجام بده تغییر نام وزارت فرهنگ به وزارت امور احضار روح و جادوگری و امور خفیه و تغییر نام وزارت علوم به وزارت شیطان شناسی و تعقیبات نمازباشه. با این تغییر نام ها حتما پیشرفتهای بزرگی شامل حال امت اسلامی خواهد شد. می شود و می توانیم.
    یا حقً

  5. Arash

    باید سعی کرد به جوانان آموخت که چطور باید منتظر یه چیز موهوم انقدر بمونن که زیر پاشون علف سبز شه. و چه بهتر که این کار رو با بودجه سازمان ملی جوانان کرد که هیچ استفاده دیگه ای نداره.

  6. خیبریان

    بسم رب الشهدا
    با سلام و تشکر
    ای دل! تو چه می کنی؟ می مانی یامی روی؟
    .که اگر بمانی سخت در اشتباهی
    بیا یبن الحسن دورت بگردم بیا تا دست خالی بر نگردم

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.