توضیح ِ واضحی ضروری!

ابزارهای نوین انتقال سخن و نظر و تبلیغ و تخریب، ویژگی منحصر بفرد و بی سابقه ی عصر حاضر است.
در دسترس بودن و هزینه ی تقریباً رایگان ِ داشتن یک وبلاگ، بی آنکه نویسنده هایش الزام و تقیدی به معرفی و افشای هویت واقعی خود داشته باشند، چالش بزرگی ست که باعث شده، هر کسی بنگاه خبر پراکنی بپا کند و هر تحلیل مستند و غیر مستندی را بی دغدغه به خورد افکار عمومی بدهد.
این درست که این ها به نوعی به تمرین تضارب افکار و جامعه ی چند صدائی کمک می کنند، اما حاشیه ی امن ناشناس ماندن و عدم امکان ره گیری صاحب نوشته ها برای همگان، این امکان را فراهم کرده که همه بتوانند از عوض همه حرف بزنند.
غرض، در کوران تبلیغات و تخریبات وبلاگی، که بیشتر هوچی گریست تا کار حرفه ای، دوستانی لطف می کنند و به اسم حقیر اقدام به درج نظر مخالف و موافق در اینجا و آنجا می کنند.
گرچه کسانی که این کمترین را بهتر می شناسند واقفند که کلمات درج شده در وبلاگ های سیاسی آقایان با ادبیات گفتاری من در تضاد است و نوع کلمات در واژگان ما از جنس دیگریست، لکن برای تنویر افکار عمومی عرض می شود که:
این جانب در هیچ وبلاگ و سایت و صفحه ای به جز این جا نمی نویسم و هیچ کامنت موافق و مخالفی در هیچ کدام از صفحات دوستان سیاست زده نگذاشته و نمی گذارم.
غرض، دوستان متوجه این معنا باشند که ۱۲ اسفند، روز آخر دنیا نیست…

دیدگاه‌ها

  1. فدائی رهبر

    بسم الله
    حاجی زیاد بودن دوستهاتونو خبر داشتیم ولی از تعدد دشمنان با خبر نبودیم.اگر بادی گارد خواستید میتونیم یه دونه از اون خوب خوباش براتون جفت و جور کنیم.البته به جای اینکه اون از شما محافظت بکنه شما باید از ایشون محافظت کنید.
    یا حق
    التماس دعا
    ================
    حسین:
    نه ما رو کاری به بادی گارد هست و نه عالم سیاست محل گیس و گیس کشی
    غرض لطف دوستانی بود که به عوض حقیر این جا و آن جا کامنتمی گذراند در تائید و رد حضرات نامزد جلوس در کرسی خضرای بهارستان نهم
    گرچه اهل معنا بهتر می دانند ما رو به سیاهی سیاست حاجتی نیست…

  2. برادر عمار

    هوالحق
    چرا بعضی ها برای یک لقمه تمام انسانیت خود را به حراج میگذارند چرا افرادی که می تواند اهتمام خود رادر امر عبادت خدا فراهم کند در اموری غیر آن می پردازند و چرا افراد ظرفیت خود در کارها در نظر نمیگیرند بطوری که فردای قیامت در باره آنها سئوال خواهد شد وچرا عمرمان چراگاه شیطان می شود ……
    غفلت !
    کبر!
    خودبینی !
    حسد ! و …….
    علفهای این چراگاه است که باید چیده شوند تا از برکات اسمانی و زمین بهره مند شویم
    یاعلی

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.