“رَه بر” اگر فرمان دهد…

ممکن است آمریکا خطرهائى براى کشورهاى دیگر ایجاد کند؛ ممکن است دیوانگى کنند. البته من همین جا بگویم؛ ما سلاح اتمى نداریم، سلاح اتمى هم نخواهیم ساخت، اما در مقابل تهاجم دشمنان – چه آمریکا و چه رژیم صهیونیستى – براى دفاع از خودمان، در همان سطحى که دشمن حمله کند، به آنها حمله خواهیم کرد.
قرآن کریم به ما نوید داده است: «و لو قاتلکم الّذین کفروا لولّوا الأدبار ثمّ لا یجدون ولیّا و لا نصیرا. سنّه اللّه الّتى قد خلت من قبل و لن تجد لسنّه اللّه تبدیلا».(۱) هیچ جا در قرآن نیامده است که اگر شما شروع به جنگ کردید، حمله کردید، حتماً پیروز خواهید شد. اما وعده داده است که اگر دشمن ابتدا به حمله کرد، آن دشمن قطعاً شکست خواهد خورد… این قانونِ الهى است. (۲)
======
۱) فتح: ۲۲ و ۲۳
۲) سخنرانی نوروزی حضرت آقا در حرم رضوی
۳) پشت بند سیلی محکمی که حضرت آقا در نماز جمعه ی ۱۴ بهمن در گوش گرگ های آدم نمای صهیونیست نواختند، بکار بردن عبارت “حمله” به عوض کلمه ی “دفاع” آن هم در سخنرانی اول سال و در حرم حضرت رضا علیه آلاف التحیه و الثناء هم جگرمان را حال آورد و هم امیدوارمان کرد که شاید خدا نظری کرده و دری به تخته خورده و قرار است به زودی زود، باب جهاد اصغر و دروازه ی جانبازی و “شهادت” در راه خدا و در راه از بین بردن غده سرطانی داخل دل امت مسلمان، به روی مان گشوده شود…
آقــــــا!
ما منتظر اشاره ی سرانگشتت، مهیای پاک کردن زمین ایم از فسادی که قوم یهود در ارض پراکنده.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.