قاطی باقالی ها

رفیقی دیروز برنامه می ریخت برای حضور در جلسات محفلی کاندیداهای مطرح. می گفت آدم ِ هر کدام ِ حضرات سراغش می آید چنان دل گرمش می کنم که مپرس. به یکی شان که تازگی ها آمده بود سراغش برای یارگیری، قسم هفت قرآن به میان خورده بود که از کی تا حالا کارم را ول کرده ام و آدم ِ شما را تبلیغ می کنم و شما برو خیالت راحت باشد که رای فلان گوشه ی شهر تضمینی مال شماست.
رفیق رند ما به این بسنده نکرده، همان دیروز شنیدم که هماهنگ می کرد برای مسافرت های یک روزه به حوزه های انتخابیه ی هم جوار برای اعلام بیعت با کاندیداهای مطرح آن سامان. می گفت: به سرمایه گذاریش! می ارزد…
حالا بماند که حمایت همه جانبه ی رفیق رند ما از همه ی نامزدهای مطرح و غیر مطرح، چه فیش تلفنی را برای دوره ی بهمن و اسفند اداره متبوعش رقم خواهد زد! من اما دلواپس آن ساده دلانی ام که دل به نفوذ و رای رفیق ما خوش کرده اند و چرتکه انداخته اند که فلان تعداد رای از صدقه سر حمایت فلان کس عایدشان خواهد شد.
یاد آن صبحانه ی سیاسی با آن جناب خبره ی انتخابات در مکه به خیر که فرمود: دم انتخابات آن قدر چشم و دل کاندیداها گرم می شود که حتی نخستین کاراکترهای عقل معقول شان می رود قاطی باقالی ها…

دیدگاه‌ها

  1. فدائی رهبر

    بسم الله
    خیلی وقت پیش شنیده بودم که ((اگر شهر را آب ببرد فلانی را خواب میبرد)) و امروز باید این حرف را کمی تراش بدهیم.و بگوئیم ((اگر شهر را ّ ببرد فلانی در سیلاب خودشیفتگی و شهرت طلبی غرق میشود))
    ========================
    حسین:
    البته بنده روی صحبتم با شهرت طلبان و خودشیفتگان نبود!
    طرف صحبت جماعت ملوّنی بود که به هر صورت و هر رنگ در می آیند و بایزید یزیدند و با امام حسین امام حسین…

  2. فدائی رهبر

    بسم الله
    شهرت طلبها هم از هر جایی که بوی شهرت به مشامشان برسد به همان سمت میوزند.و اما خود شیفتگان همانهایی هستند که فقط دنبال مرید برای خود هستند.به هر دری هم میزنند تا مریدش بیشتر شود.تنها چیزی که در این دو مشترک است عدم پایبندی به عقاید و اصول است.هیچ کدام به هیچ اصلی پایبند نیستند.

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.