روش های عصر حجری برای پینگ کردن -یا همان اطلاع رسانی شفاف-

این روزها به روز شدن سایت ها و وبلاگ ها یک دردسر دارد برای خودش اما اطلاع رسانی این به روزشدن دردسر عظمای دیگری است که بسیاری از وبلاگ نویسان با آن درگیرند و منظور من را از این جمله بهتر OKمی شوند.
با توجه به فیلترینگ گسترده و بی حساب و کتابی که در این چند وقته هم صورت گرفته و عملا برخی از این به روز شدن ها را نمی توان از طریق سایتهای این کاره به اطلاع دیگران رساند، چند روش عصر حجری برای اطلاع رسانی آپ تودیت شدن سایت یا وبلاگ (پینگ) خدمت شما عرضه داشته بیدیم:
۱- پینگ محله ای: استفاده از دود آتش، روشی است که برای این حالت پیشنهاد می شود. این ایده که از سرخ پوستان آمریکایی برگرفته شده، به راحتی و با چند هیزم در بام منازل قابل اجراست. از مزایای این روش، سرعت مناسب در اطلاع دادن به روز شدن وبلاگ است. برد کم و آلوده کردن محیط زیست از جمله عیب های این روش است. استفاده از این روش برای پینگ کردن برای آن ها که در شب ها می نویسند، منظره ای دیدنی را بر بام های شهر پدید خواهد آورد.
۲- پینگ درون شهری: استفاده از پرنده نامه رسان برای این مورد روش مناسبی است. با ساختن یک قفس و چند کبوتر (یا هر پرنده مناسب دیگر) می توان این سیستم پینگ کردن را در منزل خود راه اندازی کرد. پیشنهاد می شود پیش از استفاده از این روش به مهارت های مورد نیاز کفتربازی آشنا شوید. با توجه به رشد روزافزون وبلاگ نویسی، در چشم انداز این روش باید به فکر ایجاد خطوط پرواز شهری، جهت جلوگیری از سوانح هوایی بود.
۳- پینگ برون شهری: در این روش که به «پینگ کشوری» نیز مشهور است، از اسب (یا هر چهارپای مناسب دیگر) و چاپار برای پینگ استفاده می شود. این روش به طور انفرادی قابل اجرا نیست (به ویژه در شهرها و پیشنهاد می شود دوستانی که به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند به تأسیس شرکت های پینگ کشوری و چاپارخانه بپردازند و از این راه، هم کمکی به ما وبلاگ نویسان بینوا کنند و هم درآمدی از این راه برای خود کسب کنند.
۴- پینگ بین المللی: تنها روشی که برای این حالت به ذهن نویسنده می رسد، استفاده از همان روش انداختن بطری در دریاست. شاید از این روش بتوانیم به روز شدن وبلاگ خودمان را به گوش دوستان برون مرزی خود برسانیم. البته وبلاگ نویسانی که در شهرهای ساحلی زندگی نمی کنند، ناچارند که از روش های ترکیبی استفاده کنند، که کمی زمان بر و البته نامطمئن است.
منبع

دیدگاه‌ها

  1. رضا

    سلام می تونیم هم یه پلاکارد به خودمون اویزون کنیم بعد بریم سره چهار را ه بایستیم

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.