خاندان نبوتش گم شد!

قدرتی خدا، انقلاب‌مان یک “پسر نوح” کم داشت که آن‌هم طی مراسمی ویژه، در یک‌شنبه‌ی سیاهِ مجلس رونمائی شد.
حالا هی حضرات بروند سراغ کتاب‌های استاد شهید و هی پاراگراف و بند و جمله دربیاورند از لابه‌لای جملات شهید مطهری که آزادی بیان اِل است و بِل است و الخ. کسی نیست به هم‌این حضرات که صفر تا صدشان به قدر مثقال ذره‌ای به استاد و تفکرات نابش نمی‌خورد بگوید که در کجای اندیشه‌های استاد تأمین خوراک خبری برای بی‌بی‌سی و رادیو اسرائیل و تله‌ویزیون منافقین، موجه است و اسمش آزادی بیان است و اصلا سوای همه‌ی این‌ها، اگر آن آقائی که به خاطر گنجانده شدن در لیست سالِ آینده‌ی کاندیدهای مورد حمایت دولت در انتخابات مجلس حاضر است هر رطب و یابسی را به هم ببافد، اگر آخر اسمش “مطهری” نداشت، کسی این دو سه دوره او را برمی‌گزید برای نمایندگی در خانه‌ی ملت؟ و ایشان به غیرِ اسم بزرگی که یدک می‌کشند چیز دیگری هم برای عرضه دارند؟ و فارغ از همه‌ی این‌ها، آیا قاتلان استاد شهید و معارضانِ با اندیشه‌های آن استاد بی‌مثال از تشنجی که علی مطهری آفرید خوشنودند یا ناراضی؟
الغرض، در قرآنی که ما از استاد شهیدمان خواندن و فهمیدنش را فهمیده‌ایم نوشته: « إِنَّ أَوْلَى النَّاسِ بِإِبْرَ‌اهِیمَ لَلَّذِینَ اتَّبَعُوه» + (نزدیکترین انسان‌ها به حضرت ابراهیم(ع) کسانی هستند که از آن پیامبر بزرگوار پیروی می‌کنند)
– – – –
مرتبط است: +

دیدگاه‌ها

  1. فروتنی

    ممنون آقای شرفخانلو … جانا سخن از زبان ما می گویی …
    به این آقای علی مطهری می گوییم ، با کم دانی سیاسی ، این قدر آب به آسیاب دشمنان اسلام نریزد و بداند که سکوت جاهلان بهتر از پرگویی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.