وبلاگهای دینی و اضطراب غرب

روزنامه انگلیسی گاردین از گسترش وبلاگ نویسی دینی در ایران خبر داد. به گزارش گاردین، بسیاری از طلاب علوم دینی، صاحب نظران اسلامی و دانشجویان به وبلاگ نویسی دینی روی آورده و در وبلاگ های خود، مبانی دین اسلام، انقلاب اسلامی و ضرورت مقابله با آمریکا را تبلیغ می کنند.
چندی پیش یکی از شبکه های تلویزیون ماهواره ای از این که وبلاگ نویسی در ایران به وسیله ای برای ترویج انقلاب اسلامی تبدیل شده و در همه جای جهان قابل دریافت است، به شدت ابراز نگرانی کرده بود.
گفتنی است رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای خود تاکید فرموده بودند که از امکانات ارتباطی مدرن برای گسترش مبانی اسلام و انقلاب استفاده شود.

یاد جمله معروف سیدشهیدان اهل قلم افتادم که می فرمود:دنیای امروز ما دنیای ابزارست و ما اگر بر ابزار مشلط نشویم چه بسا که وابسته آن شویم…

دیدگاه‌ها

  1. dyafeh

    سلام…عیدتون مبارک…خدا رو شکر از این اتفاق:) موفق باشید… راستی بهتون مژده میدم که دوران تحریمتون هم زمانش تموم شده

  2. saba

    سلام وعیدتون مبارک…
    خبر خوبیه ولی خدا کنه محتوای وبلاگهای دینی به قدری غنی باشه که بتونه جوانان داخل کشور و مشتاقان خارجی رو پاسخ گو باشه و بتونیم به جذب آنها کمک کنیم..

  3. نجمه

    سلام
    عیدتون مبارک
    خبرای خوب خوبش رو بیشتر کنین بهتره
    شاد باشین از ظهور مولا
    یا علی

  4. sadegh

    سلام دوست عزیز
    امیدوارم که حالتون خوب باشه و منو به خاطر دیر خدمت رسیدن ببخشید.به روز هستم با علت تاخیر و شاید آخرین پست.
    …………………………………………………………………….
    به مناسبت ۸شوال ویران سازی قبور ائمه بقیع
    وهابیان در سال ۱۳۴۳ه-ق در مکه گنبدهای قبر حضرت ابوطالب عبدالمطلب و خدیجه را با خاک یکسان کردند.در مدینه گنبد منور رسول خدا را به توب بستند ولی از ترس مسلمانان قبر شریف را تخریب نکردند. آنان در ۸ شوال ۱۳۴۴ با تخریب قبور ائمه بقیع(ع) اشیا نفیس و با ارزش را به یغما بردند.وهابیان در همین سال به کربلا هم حمله کردند و ضریح مطهر کندند و بیش از ۷۰۰۰ از علما و مردم را کشتند.
    مهدوی باشید یا حق

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.