خوش عاقبتی جانی

4dwvpro.jpg 

وقتی سر زبانها افتاد که بغداد و شهرهای مهم عراق بخاطر اعلام حکم دادگاه صدام استندبای خواهد شد،می شد حدس زد که کفگیر عموجرج – همون حاجی واشنگتن خودمون – به ته دیگ خورده و میخاد یه پرده دیگه از خیمه شب بازیشو تو عراق اجرا کنه.

خنده دار بود که جانی قرن تنها به اتهام کشتار۱۴۷ تن از روستائیان الدجی به اعدام محکوم شده و دادگاه بی طرف عراقی آتش افروزی بیش از یک دهه ی دیکتاتور را در ایران و کویت و حتی علیه خود مردم مظلوم تمدن بین النهرین را به دیده اغماض دیده و با اینهمه جلال خان طالبانی که تازگیها جانشین دیکتاتور بغداد شده به علت آنچه پایبندی به معاهده مبارزه با حکم اعدام خوانده ، از قبل اعلام کرده که حکم اعدام جانی را امضا نخواهد کرد… و جالبتر اینکه دادگاه فدرال عراق اطمینان داده که جانی تا دوماه آینده اعدام نخواهد شد…!!!

کاش میشد بین اینهمه تصادف و اتفاق ربط انتخابات کنگره شیطان بزرگ را با شاید آخرین پرده نمایش دیکتاتور را پیدا کرد… قصه ای که هنوز سر دراز دارد و مثنوی ملت رنج دیده عراق ، هفتاد من کاغذ است.

این بزرگترین کادوئیست که تا کنون اربابی به گماشته ی جانی اش داده. جانی قصه ی عراق چه خوش اقبال شد!!! راستی !کسی چه می داند که آن بخت برگشته ای که قرارست دوسه ماه دیگه قراره که به دار مجازان سپرده شه ، باز هم یکی از بدلهای صدام نباشه؟