شورای نگهبان ؛ عمل به تکلیف

این روزها انفجار رسانه ای سایتهای اینترنتی،خبرگزایها و سایتهای خبری تحلیلی،بولتنهای بقول خودشان محرمانه ،شبکه های بی حد و حصر تلویزیونی و ماهواره ای و هزار هزار رسانه شفاهی و مکتوب دیگر این بستر را فراهم کرده که هر کس با هر تیپ فکری و اعتقادی تریبونی برای جار زدن افکارش داشته باشد و بتواند آزادانه و بدون هیچ گونه سانسور فیلتری ابراز عقیده کند و نظر بپراکند؛بدون اینکه بازخواستی در بین باشد و ملاحظه ایاین همه شاید برای این اشد که این غولک های رسانه ای یا بقولی سایبرنتیک مشی غولهای بزرگ تبلیغاتی را میکنند و در راه آن ابر رسانه ها قدم بر می دارند.
القصه در دنیای آزاد مجازی هر کو بسوئی می رود و هر مجنونی قصه لیلی خود را با خود دارد.
اینهمه مقدمه ای بود برای اینکه بگویم در بین این بمباران رسانه ای – سایبرنتیک – دل شیر می خواهد که بتوانی فارغ از همه دعواهای سیاسی و جناحی راه خود را بروی واز هیچ چیز و هیچ کس بیم بخود راه ندهی! این بی توجهی به هوچی گری های رسانه ای ستودنی است. و شورای نگهبان یکبار دیگر هم نشان داد که مامور به وظیفه است نه مامور به نتیجه!!! که نتیجه در دستان پرتوان این ملت است و بس!
و در آخر این این نسیم حیاتبخش ولایت بود که آبی شد بر روی آتش غوغا سالاران ! چه اینکه بقول خاتمی دیگر دوره هوچی گران بسر آمده
اینم عکس العمل چند سایت داخلی و خارجی پس از اعلام نظر شورای محترم نگهبان درخصوص نامزدهای تائید صلاحیت شده:


خبرگزاری فارس: وزارت کشور در بیانیه‌ای از عدم حضور برخی از نامزدهای انتخاباتی در بین اسامی اعلام شده توسط شورای نگهبان انتقاد کرد.
بی بی سی شورای نگهبان معین و یزدی را تائید نکرد.
شریف نیوز: بیانیه مهر
علیزاده در باره رد صلاحیتش
نقش بهزاد نبوی در رد صلاحیت معین از وبلاگ پاسداران
سایت شخصی دکتر معین و عکس العمل شتابزده ستاد انتخاباتی دکتر معین
و اما آخر قصه:
خبرگزاری فارس: مقام معظم رهبری در پی نامه رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان مرقوم فرمودند: از آنجا که مطلوب آن است که همه افراد کشور از صاحبان سلائق گوناگون سیاسی، فرصت و مجال حضور در آزمایش بزرگ انتخابات را بیابند، به نظر می‌رسد نسبت به اعلام صلاحیت آقایان دکتر مصطفی معین و مهندس مهرعلیزاده تجدیدنظر صورت گیرد …
نظر شما چیه؟

دیدگاه‌ها

  1. majid

    از یک طرف خوب شد رد صلاحیت شد و از طرف دیگر بد شد که حتماً رهبری بهتر تشخیص میدهند

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.