زن بیچاره ای بنام لورا بوش

31.jpg
اینو از سایت جدید التاسیس واشینگتن پریزم،داشته باشین که در اثر دغدغه های مدرنیته و دموکراتیک اردوی غرب تاسیس شده و هدفش تقریب فرهنگ فارس زبانان و غربی هاست و مقالات این ور آبیهارو هم کاملا رایگان چاپ می کنه!!!!و صد البته کاملا مستقله!!!!!
بخونید تا به عمق این دغدغه ها پی ببرید!!!!:
شنبه گذشته هنگامیکه جرج بوش سخنرانی خود را در ضیافت شامی که همه ساله به افتخار خبرنگاران کاخ سفید ترتیب داده می شود آغاز کرد، لورا بوش از روی صندلی خود بلند شد و با قطع کردن صحبت های شوهرش گفت که نمی گذارد او به “جوک های قدیمی” خود ادامه دهد. خانم بوش به جای شوهرش پشت تریبون قرار گرفت و به شوخی زبان به شکوه گشود: “جرج معمولا این موقع ها خواب است. … بگذارید برایتان بگویم که ما عصرها چه می کنیم. ساعت نه شب آقای هیجان (جرج بوش) به خواب رفته و من تنها باید برنامه تلویزیونی “همسران بیچاره” را ببینم.اگر زنهای آن برنامه تلویزیونی فکر می کنند بیچاره هستند، باید بیایند و با جرج زندگی کنند تا بفهمند بیچاره یعنی چه.


لورا بوش که در گذشته در یک کتابخانه کار می کرده با اشاره به اینکه شوهرش هرگز کتاب نمی خواند گفت: “معلوم نیست که ما چطور همدیگر را پیدا کرده ایم.” خانم بوش برای حاضرین تعریف کرد که جرج بوش پس از خریدن مزرعه خود در تگزاس یکبار سعی کرد که شیر یک اسب نر را بدوشد! لورا بوش اما به این اکتفا نکرده و پا را فراتر گذارد و گفت که یکبار با همسر دیک چنی، خانم کاندولیزا رایس وزیر خارجه و خانم کرن هیوز که اخیرا به معاونت رایس انتخاب شده به یک کلوپ شبانه رفته اند. خانم بوش گفت که این ماجرا قرار بود محرمانه بماند اما آنشب دو تن از قضات مونث دادگاه عالی آمریکا نیز به این کلوپ رفته بودند!
لورا بوش در نخستین دوره ریاست جمهوری شوهرش همواره نقش یک همسر خانه دار و ساکت را ایفا نمود و کمتر در مجامع عمومی ظاهر شد. اما از ژانویه گذشته که بوش مجددا به ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شد، وی بیش از گذشته در محافل عمومی ظاهر شده و چهره ای متفاوت از گذشته از خود به نمایش گذاشته است. گویی دیگر نگران نیست که مورد حملات انتقادی گروه های مذهبی و محافظه کاران قرار گیرد زیرا دیگر نیازی به حمایت آنها برای انتخاب شوهرش ندارد. از سوی دیگر با توجه به محبوبیت بالایی که خانم بوش دارد این احتمال می رود که وی برای کمک به افزایش میزان مقبولیت شوهرش در بین مردم دست بکار شده باشد. آمارها نشان می دهند که میزان محبوبیت لورا بوش هشتاد درصد می باشد. این در حالیست که میزان محبوبیت جرج بوش تنها ۴۷ درصد است. بنظر می رسد که روند نزولی محبوبیت بوش سیاستگزاران کاخ سفید را نگران نموده و وادار کرده است که دست به دامن لورا شوند. بسیاری از تحلیلگران واشنگتن اظهارات اخیر خانم بوش را در همین راستا می بینند.

دیدگاه‌ها

  1. Babak

    Dear Sarir,
    Sorry, but I can not get my Persian font to work on this.
    Thank you for visiting our site and posting an article from Washington Prism, albeit doing it to get a sarcastic point across. We have no intention of bringing the two cultures close to one another, but to make an attempt in conveying that not everything that takes place, is a conspiracy. Of course the success of our mission is very much dependant on the intelligance and the intellectual capacity of our readers, so we may not always be successful. You picked a light piece from our publication in your attempt. I hope that your readers will visit the site to see the depth and diversity and FAIRNESS of our publication. One thing I can say for certain. Unlike most publications and blogs, we are 100% independent.
    Best,
    Babak Yektafar
    Editor-in-Chief
    Washington Prism

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.