حماسه

یکم.
انتخابات در کم از ده روز دیگر برگزار خواهد شد و آن‌سان که از اوضاع کواکب و رصد ستاره‌ی بخت و اقبال حضرات نامزدها برمی‌آید، مدل انتخابات هشتاد و چهار در حال تکرار است و یحتمل باید خود را مهیای انتخاباتی دو مرحله‌ای بکنیم.
دویّم.
در صورت تحقق فرض فوق، احتمال غلبه‌ی کاندیدای مدافع گفتمان انقلاب بر رقبای جاری، دور از ذهن نیست و این شاید در راستای تحقق ره‌نمود ره‌بر دانای زارمان باشد که فرمود: دولت آینده باید دارای ویژگی‌های مثبت دولت فعلی و بری از نواقص و ضعف‌های آن باشد.
سِیُّم.
از رصد احوال عامه‌ی مردم این را فهمیده‌ام که هنوز قسمت اعظمی از مردم تکلیف خود با هشت نامزد را معلوم نکرده‌اند و این وسط باید جماعت اهل نظر و فهم و سیاست، هر کدام به قدر قوه و کفایت، راه را برای مردم بنمایانند تا اوضاعِ فتنه‌ی ۸۸ تکرار نشود و ره‌بر ندای هل من عمار سر بدهد و درایت انقلابی حکم می‌کند که؛ در این ایام باقی هرکس از خواصِ اهل نظر و بصیرت و آرمان‌خواه، به قدر فهمی که از اوضاع دارد به روشن‌گری و تنویر بپردازد.
چهارم.
ره‌بر دانای راز انقلاب، که عمق بینش سیاسی و اجتماعی‌اش مثال زدنی بوده و هست، از ماه‌ها قبل با رصد اوضاع و تحلیل شرائط جاری و آینده و مؤلفه‌های منطقه‌ای و جهانی، نسخه‌ی حماسه را برای عبور از این گردنه‌ی صعب و سختِ انقلاب‌مان تجویز فرموده‌اند و کاری از امت خواسته‌اند که جز با حماسه و جهاد محقق نمی‌شود.
مطالبه‌ای که در درجه‌ی نخست مستلزم حضور حداکثری و در گام دوم و مهم‌تر، انتخاب هوش‌مندانه و انقلابی و امضای دیگرباره‌ی گفتمان امام و انقلاب است.
الهم ایاک نعبد و ایاک نستعین.
الهم اهدنا الصراط المستقیم.
آمین.

دیدگاه‌ها

  1. امید

    ممنون که نظر بقول خودتون مبارک رو تایید نکردین چون هیچوقت جرات دیدگاه مخالف خودتونو ندارین حرفی برای گفتن هم ندارید بغیر از این حرفای باب میل بعضی ها که خاصن درست مثل خودتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.