kمثل khatami,kمثلkastaf

shirak&rise.jpg
بعد از تشیع جنازه رسمی پاپ رسانه های غربی خبری را از قول کاستاف – رئیس رژِیم صهیونیستی منتشر کردند که در آن کاستاف اداعا کرده بود در حین مراسم با خاتمی دست داده و به زبان فارسی در مورد زادگاه مشترکشان – یزد – با خاتمی صحبت کرده است.
دراینکه، بقول استاد مطهری این قوم – یهود – در جعل و تحریف ید طولائی در تاریخ داشته اند ،شکی نیست ولی چیزی که اهمیت خود را خواه ناخواه نشان می دهد بحران مشروعیت این جماعت تحریف گر دروغ پرداز نزد افکار عمومی جهانیان است که این نوع جعل اخبار حکایت از آن دارد و از دیگر سو وزنه سنگین دیپلماتیک جمهوری اسلامی را نشان می دهد و اینکه این قوم تا کجا در این انفعال سیاسی قرار گرفته اند.
اما اصل ماجرا امروز صیح یکی از دوستان برایم ایمیل کرد که تو لینک پائینی می تونین اونو بخونین
عکس بالا هم مربوط به مراسم تشییع جنازه پاپ است، آنجا که مجری مراسم از حاضرین خواست که بایکدیگر به نشانه صلح و دوستی ابنای بشربایکدیگر دست بدهنداینم یه سری عکس دیگه از این مراسم!!!


گزارشی از ضایع کردن رییس جمهور اسراییل توسط خاتمی
یک گزارش موثق به نقل از شاهدان عینی حکایت از آن دارد که آقای خاتمی در مراسم تدفین پاپ نه فقط با رئیس جمهور رژیم صهیونیستی دست نداده، بلکه موشه کاتساف (موسی قصاب) که قصد دست دادن با ایشان را داشت، تحقیر نیز کرده است.
ماجرا اینگونه بود که بعد از پایان مراسم، آقای خاتمی که با هوشیاری از مواجهه با سران و مقامات عالی رتبه برخی از کشورها اجتناب کرده بود برای ترک محل به سوی اتومبیل مخصوص خود می رود. در این هنگام جمعی از سران و مقامات شرکت کننده در مراسم برای خداحافظی به سمت ایشان می روند و از جمله رئیس جمهور رژیم صهیونیستی خود را به ایشان نزدیک کرده و با لهجه ای عربی می گوید سلام علیکم و آقای خاتمی به تصور اینکه او یکی از مقامات کشورهای عربی است پاسخ می دهد «سلام علیکم و رحمه الله» پس از آن، موشه کاتساف در حالی که دستش را به سوی آقای خاتمی دراز کرده بود می گوید؛ من فارسی حرف می زنم، متولد یزد هستم و همسایه شما بوده ام. در این حال آقای خاتمی پی به هویت او برده و با لحنی جدی و چهره ای عبوس می گوید؛ من در یزد متولد نشده ام و همسایه ای نداشتم و بلافاصله در حالی که هنوز دست رئیس جمهور رژیم صهیونیستی به سمت ایشان دراز بود، سوار اتومبیل شده و محل را ترک می کند.
تحقیر موشه کاتساف از سوی آقای خاتمی که در حضور جمعی از سران و مقامات عالی رتبه کشورها صورت پذیرفته بود، ضمن آن که رژیم صهیونیستی و مقامات غربی را به شدت عصبانی می کند، پرده ای غرورانگیز از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارد که داستان جعلی رسانه های صهیونیستی را می توان عکس العمل برخاسته از عصبانیت و تحقیرشدگی آنها دانست.
گفتنی است که علی رغم حضور صدها خبرنگار عکاس و دهها دوربین فیلمبرداری که از این صحنه فیلم و عکس تهیه کرده اند، تاکنون هیچیک از این عکس ها و فیلم ها منتشر نشده است و رسانه های رژیم صهیونیستی برای القای داستان جعلی خود به یک عکس معمولی که موشه کاتساف را با فاصله چند نفر از آقای خاتمی نشان می دهد متمسک شده اند.»

دیدگاه‌ها

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.