دجال، شیطان‌پرستان و شمارش معکوس برای پایان جهان

devil.jpg
او فرزند شیطان است، اما تا ظهور مسیح به صورت عادی در میان مردم زندگی می‌کند. فردی متمول با ظاهری آراسته، و اهل سوریه است. بین ۳۰ تا ۵۰ سال سن دارد. نماد او عدد ۶۶۶ ـ سمبل شیطان ـ است. عضو برجسته اتحادیه اقتصادی اروپا، ای.ای.سی (EEC)، است و در اقتصاد و سیاست جهانی نقش مؤثری به دست می‌آورد.
پیش از فاش کردن چهره واقعی‌اش مدتی در یکی از کشورهای مصر، سوریه، عراق، ایران یا یونان حکومت خواهد کرد. اقتصاد جهانی را به انحصار خویش در می‌آورد، و به قدری محبوب می‌شود که بعضی او را مسیح خواهند پنداشت.
ضد مسیح (دجال) برای مخالفت با مسیح آماده می‌شود. و در آینده‌ای نزدیک خروج می‌کند. زمان خروج او دقیق و مشخص است. با ظاهری شیطانی (دیو صورت یا اژدها مانند) از میان دریاها بیرون می‌آید، بر اسراییل (فلسطین) مسلط می‌شود. و در اورشلیم ادعای خدایی خواهد کرد. او شیطان را می‌پرستد. و جواهرات گران قیمت نثارش می‌کند. پذیرش حکومت ضد مسیح از طرف اسراییل و دیگر ملت‌ها که ترس از عاقبت خود در کنار گذاشته و به دنبال خوشی و شادی هستند، برابر است با شروع مصائب مردم زمین. مردم در عذاب خواهند بود، زیرا حکومت او را پذیرفته و بت‌ها و شیطان را می‌پرستند.


دو نماینده از سوی خداوند
گواهانی بر ظهور مسیح که آمدنش را نوید می‌دهند و آغاز جنگی بزرگ را به مردم اخطار می‌کنند از مال‌اندوزی، بت و شیطان‌پرستی بر حذر می‌دارند و به پرستش خدای یکتا دعوت می‌کنند تا عقل و خرد را جای عصیان و سرکشی بنشانند.
آنها قلب پدران را بر روی فرزندان و قلب فرزندان را بر روی پدرانشان می‌گشایند. و مردم را برای ظهور مسیح آماده می‌کنند. آنها ثابت می‌کنند که ضد مسیح هیچ قدرتی ندارد. و خدای دروغین است.
و عاقبت پس از ۱۲۶۰ روز کشته می‌شوند. آنها باز از مرگ متولد می‌شوند. و به سوی بهشت پرواز می‌کنند.
دوران بدبختی‌های بزرگ
حکومت ضد مسیح ۷ سال به طول می‌انجامد نیمه دوم این هفت سال «دوران بدبختی‌های بزرگ» نام گرفته است.
و نفرت و فلاکت جهان را پر می‌کند. در این دوران ایران، روسیه و سایر کشورها به اسراییل حمله می‌کنند.
در این جنگ یک چهارم مردم جهان نابود می‌شوند. و سپس مسیح ظهور می‌کند. نشانه‌های ظهورش همچون صاعقه، طوفان، زلزله و آتشفشان در زمین و آسمان آشکار می‌شود. وقتی زمین می‌لرزد، آسمان می‌غرد، و کوه‌ها از هم می‌گسلند، مردم مایملک خود را ترک کرده با وحشت در پی مأمنی خواهند بود.
جنگ نهایی آرمگدون و پایان بدبختی
مسیح و قدیسانش با نیروی شگرف از آسمان فرود می‌آیند. و ضد مسیح و پیامبر دروغین را در دریایی از آتش نابود می‌کنند. دشمنان خدا تسلیم می‌شوند. بسیاری از جمعیت جهان کشته می‌شوند و عده قلیلی باقی می‌مانند. پرندگان اجساد مردگان را می‌خورند آسمان می‌بارد، و زمین از بدی‌ها پاک می‌شود.
فرشته‌ای از بهشت به زمین می‌آید تا شیطان را به زنجیر کشد و شیطان به مدت هزار سال اسیر خواهد بود. و این هزاره صلح است که قانون خداوند اجرا می‌شود. و پادشاهی‌های زمین در اختیار مسیح قرار می‌گیرد.
شمارش معکوس برای آخرالزمان (آپوکالیپس)
براساس زمان‌بندی پروژه «پایان جهان» که از سال ۲۰۰۰ آغاز گشته و ما در میانه آن قرار داریم صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا پیش از سال ۲۰۰۷ سرزمین‌های دیگر میان «بابل» و اسراییل یعنی «سوریه کنونی» را تسخیر کنند. آنها باید بتوانند در سال ۲۰۰۷ مسجدالاقصی و«قبه‌الصخره» را تخریب و «معبد بزرگ یهود» را در محل آن بنا کنند. تا جنگ آرمگدون وارد مرحله پایانی شود.
آنچنان که در سایت‌هایشان اعلام کرده‌اند، قطعات پیش ساخته معبد بزرگ مدت‌هاست آماده شده تا در سریع‌ترین زمان به جای مسجدالاقصی نصب شود.
صهیونیست‌ها همچنین موفق شده‌اند گوساله سرخ‌مویی را به عنوان سمبل قوم یهود پرورش دهند که قرار است در معبد بزرگ قربانی کنند تا ظهور دولت بزرگ یهود در جهان رسمیت پیدا کند.
اکنون زمان چنان فشرده است که هیچ کس اجازه ندارد فرصت‌های خود را برای یکسره شدن کار جهان از دست دهد.
بیش از هرجا دولت بوش محلی است که همه صیونیزم مسیحی با همه صهیونیزم یهودی دست داده است تا آپوکالیپس یا پروژه آخرالزمان به سرانجام رسد: در نبردی خونین اهل جمعه (امت محمّد(ص)) و اهل شنبه (امت موسی(ع)) یکدیگر را نابود کنند تا جهان به دست اهل یکشنبه (امت عیسی(ع)) که به زعم صهیونیزم مسیحی مؤمنان اهل نجات محسوب می‌شوند، افتد.
نکته پایانی
در پیشگویی‌های صهیونیزم مسیحی حقیقت به ظرافت تحریف شده است. خاصه وقتی با ادبیات آخرالزمانی اسلامی و شیعی مقایسه شود، آشکارتر می‌شود. از این‌رو مطالعه تطبیقی آموزه‌‌های پایان جهان در حوزه ادیان و فرق مذهبی و نقد و تحلیل هریک ضروری می‌نماید. که ورود به آن فرصتی دیگر می‌طلبد.
اما آنچه در این مختصر قابل ذکر است اینکه دوست و دشمن تقریبا به یک اندازه از منجی سخن می‌گویند. و حرف «موعود» کاملاً بر سر زبان‌ها افتاده است. و آنچه به تازگی گفته می‌شود، نزدیکی ظهور است. زمانی بسیار نزدیک. توجه به وضع جهان علاوه بر علایم سنتی ظهور منجی که در متون دینی آمده، نشانه‌های مدرن ظهور را مشخص می‌کند که بزرگ‌ترین آنها «امکان جهانی شدن» اقوام و ملل و کم رنگ شدن مرزهای سیاسی کشورها به لحاظ رواج تکنولوژی ارتباطات در کل عالم است که به عنوان بستر حکومت جهانی منجی ارزیابی می‌شود.
دیگری «سازماندهی جهانی ظلم» و تک قطبی شدن جهان به دست اشرار عالم است که در زمانه ما اتفاق افتاده و بدیهی است «عدلی جهانی» باید تا آن‌را جبران نماید.
و این بار صهیونیم مسیحی در جاری شدن امر خداوندی اصرار و تعجیل دارد شاید با مسامحه بتوان گفت:
اگر دعای مظلومین تاکنون سبب ظهور منجی نشده است، باشد که از این پس زیاده‌خواهی‌های ظالمان ظهور موعود را جلو اندازد.
پس شایسته است منتظران به هوش باشند حداقل به هوشیاری دشمن. چه، صهیونیست‌های مسیحی می‌دانند که متقین وارث جهان خواهند بود. از این رو تمام امت‌ها به ویژه امت محمد(ص) را به انواع فسادها و رذایل مبتلی کرده‌اند. و خود ظاهراً راه تهذیب و تنزیه پیش گرفته‌اند تا در کار عاقبت جهان جزو برگزیدگان باشند.
جدیت آنها در دشمنی همان قدر عجیب و عبرت‌آموز است که غفلت بزرگ امت‌های پیامبران و حتی شیعیان که از این بی‌خبری و ناهوشیاری بی‌نصیب نیستند.
این اشعار در کتاب تباشیر المحرورین از محی‌الدین ابن عبری (قرن هفتم) نقل شده است:
إذ إتّحد الیهود مع النّصاری
هنگامی که یهود و نصارا متحد شدند
و طاروا بالحدید علی البروج
بر بالا پرواز کردند با آهن‌ها (هواپیماها)؛
و الضحی المسجد الاقصی اسیرا
و مسجدالاقصی گرفتار شد؛
و صارا الحکم مع ذات الفروج
و زن‌ها حاکم شدند؛
و نار فی الخلیج لها سعیر
آتشی در خلیج شعله‌ور می‌شود؛
و حکم بالحجاز مع العلوج
و پادشاهی در حجاز با مردان پست می‌شود؛
و فی الحرب الکواکب سوف تفنی
در جنگ ستارگان زود فانی می‌شوند
عوا صمهم مع زیت الخلیج
پایتخت آنها با روغن خلیج (نفت) فانی می‌شود؛
و یاجوج و ماجوج تفانوا
یاجوج و مأجوج فنا (کشته) می‌شوند؛
و صاحوا یا بحارالدم هیجی
فریاد می‌زنند ای دریاهای خون به هیجان درآیید؛
و قل لاعور الدجال هیاء
بگو ای دجال لوچ آماده باش؛
فقدان الاوان الی الخروج
وقت خروجت نزدیک شده
منبع

دیدگاه‌ها

  1. senator

    انتظار فرج،انتظار قدرت اسلام است
    به امید آن روزی که در رکاب امام زمان بجنگیم

  2. nasim

    سلام دوست گرامی من ! مطلب بسیار جالبی بود گر چه با شندیه های ما تا حدودی تفاوت دارد ولی آنچه مسلم است حوادث است که یکی پس از دیگری اتفاق می افتد و زمان برای آن روز و برای حضور منجی و بقیه الله مهیا میگردد و هیچ قدرتی هم جلوادر آن نیست و دشمنان حق و عدالت برای جلوگیری از چنین حضوری با دست خود پیامدها را تعجیل می بخشند . … هر روز جهان تشنه تر از پیش میشود و در انتظار روزی که دوباره برای سکونت فرزندان آدم مهیا شود …دلشاد باشی و پاینده

  3. eblis

    to yek divaneyi hichi az dorovaresh nemidoone!!! cheshmahat ra baz kon hame ja ro khot sheytan hayi ra mibibni ke az to bad tarand

  4. احمد

    باسلام در روایات شیعیان از قول ائمه امده است که در اخر الزمان جنگی واقع میشود که در ان فرزندان امیه در محلی به نام قرقیسیا ذوب میشوند و انگاه مهدی (عج) ظهور میفرمایند . با توجه به اینکه دجال اهل سوریه هست وبا توجه به ضدیت شدید و کورکورانه و یکجانبه نامبرده با دیانتهای مسیحی و یهودی و نیرنگ شیطانی او برای همراه کردن جهان اسلام با خود برای رسیدن به مقاصد پلید خود که همان جنگ میان ادیان الهی و در نهایت جایگزینی شیطان پرستی بجای خداپرستی است بر ما شیعیان واجب است با نگاهی همه
    جانبه به استقبال اخرالزمان رویم. خدانگهدارتان

بخش دیدگاه‌ها بسته شده است.